נדל"ן ותשתיות

הבית הכי יקר בארה"ב הוצע למכירה, וזה המחיר

אחוזה בלוס אנג'לס עומדת למכירה במחיר דמיוני של 295 מיליון דולר. מי קבע את השיא הנוכחי, ומה הסיכוי שיישבר?
מערכת ice |  1
דירות בארהב (צילום Freepik)
זוכרים את הקומדיה המענגת "הנסיך המדליק מבל אייר" שחרכה את המסכים באמצע הניינטיז? אז אנחנו לא מעדכנים על איחוד מרגש בין וויל סמית' לבן דודו קרלטון, אבל אחוזת פאר בבל אייר שבלוס אנג'לס בהחלט מושכת לאחרונה את עיקר תשומת הלב של כרישי הנדל"ן בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.
אותה אחוזה הועמדה למכירה בסכום אסטרונומי של 295 מיליון דולר, ובמידה ותימכר, תהפוך לבית היקר ביותר בכל רחבי ארה"ב, לא עניין של מה בכך. ארמון הענק, המכונה 'דה וואן', משתרע על שטח של כ-10,000 מ"ר שממוקם על גבעה הצופה על לוס אנג'לס כולה. בין השאר הוא כולל 21 חדרי שינה, 42 חדרי שירותים, מספר מטבחים, מועדון לילה, סלון יופי, ספא, אולמות קולנוע ובאולינג, חדר כושר ומסלול ריצה פרטי, מרתף יינות ל-10,000 בקבוקים, וחניון תת קרקעי ל-30 מכוניות. זאת ועוד, בארמון תוכלו למצוא גם חמש בריכות ותעלת מים שמקיפה שלושה צדדים של האחוזה.
מחירה המקורי של האחוזה, שתהליך בנייתה והעמדתה למכירה ארך כעשור, הוא לא פחות מ-500 מיליון דולר. אלא שהבעלים הכל יכול נייל ניאמי, יזם נדל"ן ומפיק ידוע שהגדיר את האחוזה כ"בית המודרני הגדול והיקר ביותר באמריקה", שקע בחובות כבדים הנאמדים בכ-180 מיליון דולר, ובמצב העניינים הזה הועברה האחוזה לכונס נכסים.
 
במקרה שהאחוזה לא תימכר בקרוב, היא תוצע במכירה פומבית במהלך חודש פברואר ותימכר למרבה במחיר. במקרה שתימכר במחיר המבוקש, היא תשבור את השיא שקבע ב-2019 המיליארדר קנת גריפין, שייסד את ענקית קרנות הגידור סיטאדל ושילם 238 מיליון דולר עבור דירת פנטהאוז במנהטן המשקיפה לסנטרל פארק ושוכנת על שטח של 2,200 מ"ר.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מושחת
    הומלס 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אדם שמוציא סעום עתק כזה על בית מגורים לעצמו הוא רשע!
    סגור