נדל"ן ותשתיות

אלה שתי החברות שישתפו פעולה בפרויקט פינוי-בינוי בנשר

חברת 'שובל מתחמי מגורים' וחברת 'יובל עמית' נבחרו להקמת פרויקט פינוי-בינוי במתחם ההסתדרות ודרך הטכניון בנשר בהיקף של כ-620 יח"ד, מסחר ותעסוקה
מערכת ice | 
מתחם ההסתדרות בנשר. הדמיה: תמיר לזר אדריכלים
'שובל מתחמי מגורים' יחד עם חברת 'יובל עמית' זכו בפרויקט בעקבות מכרז יזמים אשר נערך על ידי סיגל שטרנברג- ניהול וייצוג דיירים ועו"ד אביר אברם. מרבית בעלי הדירות חתמו כבר חתמו על הסכם סופי מול החברות, אשר פועלות בשלב זה לתכנן באופן סופי את המתחם ולהציגו לראש העיר ולמהנדס העיר נשר וזאת לאחר שקיבלו את ברכת הדרך הראשונית לפרויקט עוד בטרם החתמת דיירי המתחם.
מתחם ההסתדרות ודרך הטכניון בנשר משתרע על פני כ- 14 דונם, במסגרתו יהרסו כ-92 יח"ד בבנייני רכבת שנבנו בשנות ה-60 שמשקיפים לנמל חיפה.
 
אדריכל תמיר לזר, מתכנן המתחם: "בראש ובראשונה הפרויקט מנגיש את המבנים שבנויים על טופוגרפיה בעייתית ואינם מונגשים כיום. הבניה לגובה גם תשדרג את ההנאה מהנוף למפרץ חיפה ביתר שאת. בנוסף, בעלי הדירות יזכו לקבל דירה חדשה ומודרנית גדולה יותר הכוללת ממ"ד ומרפסת פתוחה שתעמוד בכל התקנים החדישים הקיימים בתכנון שכונות חדשות. כמו כן ייהנו הדיירים מתכנון נופי מתקדם שישלב שטחים ירוקים נרחבים, ומוסדות ציבור בתוך המתחם עצמו. כל הדיירים ייהנו מחניה צמודה תת קרקעית".
עוד הוסיף כי "התכנון כולל בנייה חדשה ומודרנית הכולל פארקים רחבי ידיים סביב הבניינים, תוך התחשבות בכלל דיירי השכונה. התוכנית תכלול בנייה של 3 מגדלים בני 25-30 קומות המשולבים במספר בניינים נמוכים יותר, מבני ציבור ושטחי מסחר ותעסוקה. החניה במתחם תהיה באמצעות חניונים תת קרקעיים".
בחודש יולי 2021 אישרה הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה את תוכנית המתאר הכוללנית לעיר נשר, שמכוחה ניתן לעשות תכניות מפורטות. התכנית כוללת תוספת של 10,500 יחידות דיור שיתנו מענה להיקף אוכלוסייה של 68,700 תושבים עד שנת 2040.
כיום מתגוררים בנשר 26 אלף תושבים והתוכנית מכוונת את עיקר תוספת יחידות הדיור החדשות לעיר באמצעות התחדשות עירונית בשכונות הוותיקות, וחיזוק המרקם העירוני הקיים על ידי תוספת שטחי תעסוקה ומסחר בלב העיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה