נדל"ן ותשתיות

חניון אוטונומי יוקם בקנדה. זה הסכום שישולם לחברה המבצעת

יוטרון ממשיכה להתבסס בצפון אמריקה, עם הקמת חניון אוטונומי שני בקנדה תמורת כ-33 מיליון שקל. החברה חתמה בחודש האחרון על הסכמים להקמת חניונים בהיקף של כ-50 מיליון שקל
מערכת ice | 
חניון אוטומטי מבית יוטרון (צילום יחצ)
חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, הודיעה כי חתמה על הסכם להקמת חניון אוטונומי שני בקנדה בתוך כחודש. סך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקט מסתכמת בכ-33 מיליון שקל (כ-10.5 מיליון דולר) על פני כשנתיים. הפרויקט צפוי להסתיים לקראת סוף שנת 2023, ובכך משלימה יוטרון חתימה על הסכמים בהיקף כולל של כ-50 מיליון שקל בחודש האחרון.
החניון החדש הינו החניון השני שתקים החברה בקנדה, בנוסף ל- 23 החניונים האוטונומיים שהקימה ומקימה החברה בצפון אמריקה, ומשקף המשך גידול בביקוש לפתרונות החניה האוטונומית של יוטרון. החניון יפעל במתחם מסחר ומשרדים ומתוכנן לאפשר כניסה ויציאת רכבים בקצב גבוה במיוחד.
 
הסכם זה ממשיך לבסס את מעמדה של החברה בקנדה, כאשר עד כה חתמה על הסכמים להקמת 5,500 מקומות חניה ב- 24 חניונים אוטונומיים בצפון אמריקה, מתוכם 1,900 מקומות חנייה הנם פעילים.
יוטרון פועלת מזה זמן בהיערכות לכניסה לשוק הקנדי, שוק יעד חשוב המאופיין בתנאי טמפרטורה קיצוניים, שלג, ומשתמשי קצה בעלי דרישות גבוהות. חתימה על הסכם שני בתוך פחות מחודש בשוק תובעני המאופיין בהקפדה על איכות גבוהה, מעידה על רמת המוצרים הגבוהה של החברה.
חיים שני, מנכ"ל יוטרון, מסר כי "שוק החנייה בצפון אמריקה מהווה פוטנציאל משמעותי למוצרי החברה ואנו פועלים לבסס את מעמדה של יוטרון כמובילה בשוק זה. המוצרים שלנו מספקים שילוב ייחודי של יכולות רובוטיות מתקדמות, עם מערכות בקרה, ופתרונות ענן כוללים לניהול החניון. המוצרים כוללים יכולות לסליקת התשלומים וחבילת טכנולוגיה מקיפה בענן לשימוש לקוחות החברה. יכולות אלו ביחד עם המוניטין הטוב של מערכות אמינות ויעילות, מהווים את הגורם המכריע לבחירת הלקוחות במוצרי יוטרון".
עוד הוסיף כי "החברה, שפועלת במספר מטרופולינים בשוק האמריקאי, השקיעה מאמצים לחדירה לטריטוריות חדשות, כדוגמת השוק הקנדי. שוק שדורש מהמערכות הרובוטיות שלנו יכולת תפקוד בטמפרטורה נמוכה במיוחד בחודשי החורף, עמידות לשלג וחומרים ממיסי שלגים שנכנסים למערכת עם הרכבים. הבחירה ביוטרון מהווה הכרה ברמת ההנדסה הגבוהה ובאיכות מוצרי החברה. צבר ההזמנות של החברה מייצר אופק עסקי ארוך טווח, ומהווה עדות לדרישה הגוברת לפתרונות הייחודיים של החברה ולמיצוב העסקי והמובילות שביססנו לעצמנו בשוק הצפון אמריקאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה