נדל"ן ותשתיות

רכבת ישראל תחלק פיצויים למאות אלפי נוסעים: מי הזכאים?

יחולו שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור באר שבע, בית שמש והדרום ביום רביעי, 23.2.22 וביום חמישי 24.2.22. מי יוכלו לקבל פיצוי על הפסקת פעילות הקווים?
מערכת ice | 
מכונות אוטומטיות ברכבת (צילום יחצ)
כחלק מתוכנית הפיתוח השנתית של רכבת ישראל, יוקדמו עבודות שתוכננו להמשך השנה ותיסגרנה לתנועת רכבות, חלק מהמסילות באזור לוד. בשל כך יחולו שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור באר שבע, בית שמש והדרום ביום רביעי, 23.2.22 וביום חמישי 24.2.22.
רכבות בקו נתניה - בית שמש – תופעלנה בין תחנות נתניה ות"א ההגנה בלבד. תחנת בית שמש  תיסגר זמנית לשירות ויתוגברו קווי האוטובוס הסדירים באזור.  רכבות בקו נהריה - באר שבע – תופעלנה בין תחנות נהריה ות"א ההגנה בלבד. תחנות קריית מלאכי יואב, מזכרת בתיה, רמלה – תופעלנה זמנית בשעות השפל בלבד ולא בשעות הבוקר והערב. היסעים חינמיים יופעלו בתחנות אלה בחלק משעות הפעילות.
 
תרד זמנית תדירות הרכבות בתחנות: ב"ש, קריית גת, להבים רהט ויחולו שינויים בזמני היציאה של חלק מהרכבות.  תנועת הרכבות תשוב לסדרה ביום שישי, 25.2.22, עם חידוש השירות. ברכבת מסרו: "אנו מודים על הסבלנות ומתנצלים על אי הנוחות הזמנית, מומלץ להתעדכן בזמני הנסיעה, בתכנון מסלול נסיעה, חלה חובה לעטות מסכה בתוך הרכבות ובחללים סגורים בתחנות הרכבת. הנוסעים מחויבים בעטיית מסיכה, לאורך כל זמן הנסיעה ובשמירת ריחוק חברתי".
פיצוי במהלך הסגירה: תשתית המסילה זקוקה לתחזוקה שוטפת, אשר לעיתים מחייבת סגירה זמנית של מקטע מסילה. אם ברשותכם כרטיס רב קו גמיש 30 יום או גמיש 7 ימים ונסיעתכם נמנעה עקב סגירה זמנית של מקטע מסילה שעליה לא פרסמה רכבת ישראל הודעה באתר ובתחנות 7 ימים לפני מועד רכישת הכרטיס, ייתכן והנכם זכאים להארכת תקופת השימוש בכרטיס, בהתאם לסוג כרטיס הנסיעה שברשותכם.
על פי הוראות משרד התחבורה: כרטיסי נסיעה תקופתיים לסטודנטים, מכל הסוגים,  אינם מזכים את מחזיקיהם בפיצוי בגין סגירת מקטע מסילה. אם פורסמה מראש, באתר ובתחנות, הודעה על סגירת מקטע המסילה, 14 יום לפני מועד תחילת הסגירה, לא יהיו מחזיקי כרטיס רב-קו גמיש 7 ימים זכאים להארכת השימוש בכרטיס. אם פורסמה מראש, באתר ובתחנות, הודעה על סגירת מקטע המסילה, 37 יום לפני מועד תחילת הסגירה, לא יהיו גם מחזיקי כרטיס רב-קו גמיש 30 יום זכאים להארכת השימוש בכרטיס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה