נדל"ן ותשתיות

הערך של רשת הענק עלה במאות מיליונים, וזו הסיבה

רשת מגדלי הים התיכון מציפה ערך בנכסיה, עם אינדיקציות לעליית שווי הוגן של נדל"ן להשקעה בהיקף של כ-400 מיליון שקל. עליית השווי מתבססת על עלייה במחירי פיקדונות של יחידות דיור, תוך גידול בקצב שיווקן בשנה האחרונה, התאמת עלויות התפעול וירידה בשיעורי ההיוון של הנכסים
מערכת ice | 
מוטי קירשנבאום (צילום רמי זרנגר)
רשת הדיור המוגן, מגדלי הים התיכון, מציפה ערך בנכסיה עם עלייה מהותית בשווי הנכסים. החברה מדווחת, כי היא צפויה לרשום רווחים מהותיים ברבעון הרביעי של שנת 2021 כתוצאה מאינדיקציות לעליית שווי הוגן של נדל"ן להשקעה בסכום כולל של כ-400 מיליון שקל, לפני השפעת מיסים נדחים.
העלייה המשמעותית בשווי ההוגן של הנדל"ן להשקעה מתבססת על עלייה במחירי פיקדונות של יחידות הדיור תוך עלייה בקצב שיווק יחידות הדיור, התאמת עלויות התפעול ובחלקה גם על ירידה בשיעורי ההיוון של הנכסים. יצוין, כי נכון לסוף הרבעון השלישי 2021, נכסי בתי הדיור ושווי נדל"ן להשקעה במאזן החברה עמד על כ-3.69 מיליארד שקל.
נכון להיום, מפעילה רשת מגדלי הים התיכון 7 בתי דיור מוגן בהיקף כולל של כ-1,650 יחידות דיור ובמקביל נמצאת בעיצומה של תנופת פיתוח להקמת כ-1,000 יחידות דיור נוספות, מתוכן 250 יחידות דיור המוקמות בימים אלה בעיר רחובות, שאכלוסן יחל בתוך כשנתיים.
בחודש אוקטובר האחרון דיווחה החברה על זכייתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת קרקע להקמת בית דיור מוגן בהיקף של עד 500 יחידות דיור בסמוך לצומת מסובים, הצפוי להיות בית הדיור הגדול ביותר של הרשת והגדול בענף כולו, לצד מחלקות סיעודיות ושירותים נלווים. כמו כן, נחתם הסכם עם אופציה להקמת בית דיור מוגן בחיפה ונרכש נכס להקמת בית דיור מוגן בתל אביב. הרשת שומרת על שיעורי תפוסה גבוהים ובוחנת המשך ייזום או רכישה של פרויקטים נוספים בתחום.
 
רשת "מגדלי הים התיכון" הינה החברה המובילה והוותיקה בענף הדיור המוגן בישראל. החברה פועלת מזה כ-30 שנה ובבעלותה 7 נכסי דיור מוגן פעילים: הבית בבת ים, הבית בכפר סבא, הבית בצומת סביון, הבית ברמת השרון, הבית בנורדיה, הבית בירושלים והבית בגני תקווה.
מוטי קירשנבאום, יו"ר מגדלי הים התיכון: "אנו מעדכנים היום על אינדיקציות לעלייה משמעותית בשווי של בתי הרשת ובסכום כולל של כ-400 מיליון שקל. הדיווח שפרסמנו כעת מתבסס על שנה פיננסית מצוינת עבור רשת מגדלי הים התיכון, במהלכה גדל קצב השיווק ועלו מחירי הפיקדונות, דבר המעיד על חוזקת הענף ועלינו כמגדלי התיכון אשר מובילים את הענף. מגדלי הים התיכון נמצאת בעיצומה של תנופת פיתוח משמעותית הכוללת הקמה ותכנון של 1,000 יחידות דיור חדשות ב-4 בתים חדשים אשר יתווספו לכ-1,650 יחידות דיור שאנו מפעילים כיום ב-7 בתי הרשת הפעילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה