נדל"ן ותשתיות

אאורה מגבירה פעילות במתחם מבוקש: החל השיווק בפרויקט הדגל

החל שיווק שלב ב' בפרויקט הדגל של אאורה בשכונת מורשה המתחדשת ברמת השרון, עם 4 מגדלים בני 19 קומות. יעקב אטרקצ'י: "בשורה אמיתית לפיתוח אזורי ברמה גבוהה"
מערכת ice | 
יעקב אטרקצ'י (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
חברת אאורה מודיעה על תחילת שיווק שלב ב' של פרויקט התחדשות עירונית בפרויקט הדגל שלה ברמת השרון. שלב ב' הוא המשך ל- 2 המגדלים שכבר בבנייה בשלבים מתקדמים. השיווק של שלב ב' כולל 4 מגדלים בני 19 קומות, בפרויקט הממוקם בשכונת מורשה המתחדשת. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון וכולל דירות של 3, 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים במחירים של החל מ-2.49 מיליון שקל.
שלב ב' צפוי לכלול 447 יחידות דיור חדשות וכ- 2,000 מ"ר שטחי מסחר בארבעה בניינים חדשים בני 19 קומות וכן מבנה ציבורי, מוסדות חינוך ואמנות ושטחים ירוקים במרכז השכונה. סה"כ בשכונה יהיו 6 מגדלים בני 19 קומות, 687 יח"ד ותמהיל דירות רחב של 6-3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.
 
הפרויקט ממוקם באחת השכונות המבוקשות המתחדשות בעיר, שכונת מורשה, בקרבה לכבישים 4 ו-5 ויכיל בנוסף קומת מסחר, מבנה ציבורי, מוסדות חינוך ואמנות ושטחים ירוקים במרכז השכונה. הפרויקט נמצא במרחק קרוב מאוד לבתי הספר המשובחים של רמת השרון (בי"ס דבורה עומר החדש, תיכון רוטנברג בעל מוניטין של מצוינות, ביה"ס רמה למחוננים, בי"ס למוסיקה רימון והמדרשה לאמנות העתידה לקום בקרוב), השכונה מוקפת שטחים פתוחים ותכלול גינות קטנות, עם מתקני שעשועים ופינות ישיבה. בסמוך לשכונה נפתח לאחרונה המחלף החדש של מורשה ובכך השכונה הופכת לנגישה לכביש 4 ולכביש 5.
את השכונה כולה תכננו ועיצבו כנען שנהב אדריכלים, מהמשרדים המובילים בישראל, המתמחים גם בפרויקטים של התחדשות עירונית תוך תכנון חדשני, ירוק וחכם של שכונת מגורים.
 
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "פרויקט הדגל שלנו ברמת השרון, שאת שלב ב' של השיווק שלו אנו משיקים היום, מביא בשורה אמיתית לפיתוח אזורי ברמה גבוהה, בניינים חדשים, יוקרתיים, בשכונה חדשה ומפנקת ולצד זה המשך חוויה של הקסם שיש ברמת השרון. זוהי הזדמנות מצוינת למשפחות ולזוגות צעירים לחזור לעיר שהם אוהבים וליהנות משכונה חדשה באיכות בנייה וביצוע ברמות הגבוהות בישראל. שילוב מנצח של שכונה חדשה, במיקום מרכזי, מרחק הליכה ממוסדות חינוך מצוינים וממרכזי בילוי ופנאי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה