נדל"ן ותשתיות

מחפשים דירה להשכיר? הפרויקט שמציע לכם שכירות ארוכת טווח

חברת אפרים רוגובין תקים פרויקט שכירות ארוכת טווח בעיר אור יהודה בשכונת נווה איילון מתחם ג'. הפרויקט בהיקף של 159 יח"ד. סך כל שטח המתחם הוא 10,800 מ"ר. הסכום שישולם על הקרקע הוא כ- 140 מילון שקל
מערכת ice |  1
הפרויקט באור יהודה (צילום טטום)
חברת אפרים רוגובין תקים פרויקט שכירות ארוכת טווח בעיר אור יהודה, זאת לאחר שהשלימה לפני כחודש שיווק פרויקט שכירות ארוכת טווח באור יהודה, השבוע הושלם שיווק של פרויקט נוסף בעיר על ידי חברת דירה להשכיר ורשות מקרקעי ישראל. אפרים רוגובין הוא היזם שיקים את הפרויקט. חברת אפרים רוגובין תקים את הפרויקט להשכרה ארוכת טווח בשכונת נווה איילון מתחם ג' באור יהודה, בהיקף של 159 יח"ד. סך כל שטח המתחם הוא 10,800 מ"ר. הסכום שישולם על הקרקע הוא כ- 140 מילון שקל (כולל עלויות פיתוח). 
הפרויקט ממוקם בשכונת "נווה איילון" אשר גובלת בשכונת רמת פנקס ודרך 461 מצפון, נחל איילון מדרום, הדופן העירונית הבנויה של אור יהודה ממזרח ומצפון, בסמוך לצומת מסובים. זהו הפרויקט הרביעי שמשווק על ידי חברת דירה להשכיר באור יהודה, וסה"כ יוקמו בעיר כ- 1,000 יח"ד להשכרה ארוכת טווח. לפני כחודש שווק בהצלחה פרויקט נוסף באור יהודה, הכולל 250 יח"ד להשכרה ארוכת טווח.
 
דירה להשכיר נמצאת בתנופת שיווקים לדיור בשכירות ארוכת טווח, יחד עם רשות מקרקעי ישראל. זאת, בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון בראשות השר זאב אלקין ובהובלת מנכ"ל משרדו מר אביעד פרידמן לקידום והגדלת היצע יחידות הדיור להשכרה ארוכת טווח, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור. דירה להשכיר מובילה כיום כ-70 פרויקטים בכל רחבי הארץ מנהריה בצפון ועד אילת בדרום, בהיקף של למעלה מ-17,000 יח"ד. כמו כן, בחודשים הקרובים יאוכלסו כ- 1,600 דירות בשמונה פרויקטים ביניהם בשוהם, תל אביב, כרמיאל, נהריה, גן יבנה, רמלה וחולון. 
ענבל דוד, מנכ״לית דירה להשכיר: "אנו שמחים על השלמת שיווקו של פרויקט נוסף לשכירות ארוכת טווח במודל "דירה להשכיר" באור יהודה. אור יהודה ביססה את מעמדה כמוקד משיכה אטרקטיבי עבור משפחות צעירות בלב בקעת אונו, ובין היתר מציעה היקף משמעותי של דירות להשכרה ארוכת טווח במודל "דירה להשכיר". אני מברכת את העיר אור יהודה ואת העומדת בראשה, ליאת שוחט, על חלקה במהפכת הדיור להשכרה ארוכת טווח ועל ההבנה העמוקה בדבר חשיבות והתרומה האדירה של פרויקטי שכירות ארוכת טווח להמשך צמיחתה של העיר. אנו ב"דירה להשכיר" נמשיך ונפעל להעמקת והרחבת היצע פתרון דיור להשכרה ארוכת טווח, המספק לכלל האוכלוסיה הישראלית אלטרנטיבה ראויה לדירה בבעלות, תוך הנאה מיציבות וודאות לאורך זמן".
 
ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: "על רקע מצוקת הדיור, עיריית אור יהודה נכנסה מתחת לאלונקה ולא בפעם הראשונה, כדי לספק פתרונות לזוגות צעירים ולמחוסרי דיור, ואני שמחה שפרויקט נוסף יוצא אל הדרך ומאפשר שכירות ארוכת טווח בשכונת נווה איילון שמוקמת בימים אלו. אנו נדאג לכלל השירותים הנדרשים כחלק מהעובדה כי מדובר בשכונה חדשה שנמצאת בהקמה ואין לי ספק שמי שיגור בשכונה יוכל ליהנות מאיכות חיים הטובה ביותר בגוש דן".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוכרים (לא משכירים) (ל"ת)
    אברהם 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור