נדל"ן ותשתיות

מובילאיי דחתה ההנפקה בבורסה, אך התרחבה בעסקת עשרות מיליונים

חברת הטכנולוגיה המוטורית שכרה משרדים למשך חמש וחצי שנים בפארק מתם של גב ים תמורת כ־43 מיליון שקל. מתחם המשרדים החדש כולל 4 קומות על שטח של כ־8,000 מ"ר
מערכת ice | 
אמנון שעשוע מנכ"ל מובילאיי (צילום ויקיפדיה)
מובילאיי, שדחתה לאחרונה את הנפקתה הצפויה בבורסה, בכל זאת מתרחבת: חברת הטכנולוגיות הישראלית, המתמקד בפיתוח טכנולוגיות לרכב אוטונומי, השקיעה בהתרחבות בסיס הבית שלה: מובילאיי שכרה שטחי משרדים חדשים בהיקף של כ־8,000 מ"ר מחברת גב ים בפארק מתם בחיפה, כך מדווח "כלכליסט". 
 
עסקת השכירות היא עד דצמבר 2027, בעלות מוערכת של 45-40 מיליון שקל. השטח שהושכר הוא בבניין החדש "מתם מערב" על כביש 2. מובילאיי שכרה את קומת הקרקע + הקומות 1, 4 ו-6 וכן 150 מקומות ממקומות החנייה בבניין בן 7 קומות.
בשטח החדש תקים החברה תשתיות ומעבדות לפיתוח הרכב האוטונומי, ולהרחיב את מצבת העובדים בתחומי המו"פ: חומרה, אלגוריתמים ותוכנה.
לאחר הרכישה מאינטל ב-2017, כ־400 מעובדי החברה המשיכו את עבודתם ממשרדי אינטל בחיפה, אך בהמשך לדיווח לפני כארבעה חודשים על ההנפקה של מובילאיי הצפויה בוול סטריט, הם הוגדרו מחדש כעובדי מובילאיי והוחלט להעבירם למשרדים חדשים בסמוך למשרדים הקיימים שיאפשרו גם מהלך של התרחבות. 
מדובר בעסקת שכירות שנייה של מובילאיי בתוך כחודש וחצי. בחודש שעבר דווח ב"כלכליסט" כי החברה חתמה על הסכם לשכירת חמש קומות במגדל One Tower במתחם הבורסה ברמת גן לתקופה של שבע שנים. 
 
בימים האחרונים הודיע מייסד החברה אמנון שעשוע כי ההנפקה צפויה להידחות בין היתר בשל תנאי השוק הרעים וחוסר היציבות בשווקים שיכולים להשפיע לרעה על ההנפקה, אך הוסיף כי הוא מקווה שההנפקה תתרחש עוד במהלך השנה.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה