נדל"ן ותשתיות

פינוי-בינוי בירושלים: זו החברה שתבנה 177 דירות חדשות

אב-גד עם מעבר לסף החתימות הנדרש בפרויקט נוסף של פינוי-בינוי, בירושלים. במסגרת הפרויקט ייהרסו המבנים הקיימים, ובמקומם יוקמו שני מבנים חדשים אשר יכללו כ-177 יח"ד בתוספת מרתפי חניה ומחסנים היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ- 293 מיליון שקל והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-238 מיליון שקל
מערכת ice |  3
דיור (צילום פלאש 90/ נתי שוחט)
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת על התקשרות בהסכם לביצוע פרויקט פינוי בינוי, עם למעלה מ- 67% מבעלי הקרקע, מעבר לסף החתימות הנדרש, ברחוב סן מרטין 19 ו- 21, בירושלים. במסגרת הפרויקט, ייהרסו המבנים הקיימים שבהם 36 יחידות דיור למגורים, ובמקומם יוקמו, על פי התב"ע החדשה אשר הוגשה לאישור הוועדה המקומית, שני מבנים חדשים אשר יכללו כ-177 יח"ד (מתוכן 36 יח"ד השייכות לבעלי הזכויות בקרקע ויתרת 141 יח"ד לשיווק בשוק החופשי), בתוספת מרתפי חניה ומחסנים.

היקף ההכנסות הצפוי מהפרויקט הינו כ- 293 מיליון שקל (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הצפויות של החברה הינו כ-238 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). לפני כשבועיים עדכנה החברה על הקדמה, מוקדם מהצפוי, של פירעון חלקי של אג"ח, סדרה א', בהיקף של כ- 21 מיליון שקל ע.נ. וזאת בשל התקדמות מהירה יותר מהצפוי, הן בלוחות הזמנים ובביצוע של הפרויקטים והן מהיקף המכירות, במרבית הפרויקטים, המשועבדים לאג"ח, סדרה א'.
 
אב-גד, נמצאת בתהליך צמיחה ונכון לתום חודש מאי, הינה בעלת זכויות ב-11 פרויקטים המסווגים כפרויקטים בהקמה ובתכנון במסגרתם יתווספו כ- 363 יח"ד ועוד כ-19 פרויקטים המסווגים כעתודות קרקע במסגרתן יתווספו כ-3,273  יח"ד וכן שטחי מסחר ומשרדים.
צבר הפרויקטים העתידי של החברה, בשלבים של ביצוע ותכנון, כולל מעל לכ-3,400 יח"ד אשר יכנסו לפעילות החברה בשנים הקרובות יחד עם פרויקטים נוספים בתחום ההתחדשות העירונית שהחברה בוחנת את היתכנותם במסגרת הפיתוח העסקי בחברה, אשר יבשילו ויגדילו משמעותית את צבר הפרויקטים העתידי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    למה מה קרה
    אלדד פרי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 7
    פינוי בינוי זה פשע נגד הדיירים שלא מעוניינים בכך.המדינה מאפשרת ליזמים לפגוע בקניינו הפרטי של אזרח ויש כאן פגיעה בכבוד האדם וחירותו.יותר ויותר קולות נשמעים נגד הדרך שבה נעשה הדבר.עו''ד שרגא בירן מתכוון לעתור לבג''צ נגד כל הסיפור הזה.אל תפחדו מאיום בתביעה נגדכם אם תסרבו.ההפך הוא הנכון,תתבעו אתם אותם.את מי? את היזם,את הקבלן,את הדיירים שרוצים דירה חדשה על חשבון השקט שלכם,על חשבון הנכס שלכם,הבריאות שלכם והשלווה שלכם.אם הבית לא מבנה מסוכן,אלא סתם נכס שיזם תאב בצע התלבש עליו,אתם יכולים לטרפד את המהלך.לא לחתום,לא להסכים לנציג דיירים(חייב להיות בהסכמה).לא להסכים לעו''ד דיירים שמקבל שכר טירחה מהיזם ולכן הוא בעצם עובד של היזם.קחו עורך דין פרטי אם אין ברירה.תבהירו לדיירים האחרים שאתם הולכים לתבוא להם את התחת,לעכב,ולמנוע את הסיפור.שיידעו שהם לא יזכו לראות את הדבר קורה בחייהם.
    סגור
  • 2.
    פינוי בינוי
    זובי 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 8
    אתם הדיירים שחתמתם על הפינוי בינוי עוד לא יודעים מה מחכה לכם.
    סגור
  • 1.
    פינוי בינוי
    זובי 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 7
    אתם הדיירים שחתמתם על הפינוי בינוי עוד לא יודעים מה מחכה לכם.
    סגור