נדל"ן ותשתיות

הוילה היקרה בישראל? זה מה תקבלו ב-20 מיליון שקלים

וילת פאר בחיפה, על שטח של 700 מטר מתוכם 450 מטר בנוי, שכולל 7 סוויטות יוקרה, סלונים ומטבחים מעוצבים, תעלה לכם סכום עתק
מערכת ice |  1
הווילה של מאט דייימון (צילום MLS Zillow)
בלב מרכז הכרמל על צלע ההר, שוכנת לה ברוב פאר והדר יצירת אומנות אדריכלית, המשתרעת על פני שטח בנוי של 450 מ"ר על מגרש בשטח של 700 מ"ר. כמה תשלמו עבורה? ומי החברה שאמונה על מכירתה כמו גם על עשרות נכסי בוטיק בחיפה?
2 מפלסים ובהם 7 סוויטות יוקרה עם חדרי רחצה מפוארים, 2 מערכות סלון מעוצבות, מטבח יוקרתי, מרפסות, גינות היקפיות עם עצי פרי, בריכת שחיה, 2 חניות בטאבו וכל מה שחלמתם עליו בוילת פאר במרכז הכרמל. המחיר- 20,000,000 שקל.

הוילה בכרמל (איתי סיקולסקי)
מכירת הנכס מתבצעת בבלעדיות ע"י קבוצת נכסים המתמחה בתחום מכירה והשכרת נכסים, תיווך, שיווק, פרויקטים, נכסי יוקרה, עסקאות נדל"ן מורכבות ותמ"א 38, ברכס הכרמל. שלומי אוחנה, מייסד ומנכ"ל החברה, מביא עמו ניסיון מוכח של 2 עשורים בשוק הנדל"ן, המבוסס על פרמטרים כגון איכות, מקצועיות, אמינות ויושרה.
 
לדבריו: "אנו מאמינים כי סוד ההצלחה שלנו טמון בעבודה יסודית תוך הכרת השטח היטב והקפדה על איכות. אנו מבינים כי הליך של רכישת נכסים טומן בחובו לא מעט לבטים וחששות וכמובן כרוך בהשקעה כלכלית לא מבוטלת אשר יש להביא בחשבון. מתוך ההבנה כי מדובר על הליך מורכב ומשמעותי- הצוות שלנו כולל את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אשר נבחרו בקפידה על מנת ללוות את קהל הלקוחות במסגרת המסע שלהם לעבר רכישת/מכירת נכס, טובת הלקוח עומדת לנגד עינינו ומטרתנו היא לספק תמיכה רחבה עבור קהל הלקוחות במסגרת הליך הקנייה של הנכס"

הווילה בכרמל (איתי סיקולסקי)
עוד הוסיף: "מודל העבודה של החברה מושתת על שיתוף פעולה עם מעל 200 מתווכים ברחבי העיר- מה שיוצר חשיפה מהירה ויעילה לבעל הנכס. כחלק ממעטפת השירותים שהחברה נותנת מסייע צוות המשרד בחיבור לאנשי מקצוע מנוסים בתחומם, כגון שמאי מקרקעין, עו"ד, אדריכלים, טיפול במשכנתאות בזכות קשרים בנקאיים ענפים ועוד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוילה היקרה בישראל?! מי הכתב הגאון שכתב את זה? (ל"ת)
    רמי 09/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור