נדל"ן ותשתיות

עלייה בתעריפי החשמל הביאה לגידול בהתקנת מערכות סולאריות

ביקוש הולך וגדל להתקנת אנרגיה מתחדשת ובראשה מערכות סולאריות בעקבות עליית המחירים הקיצונית של חברת החשמל. בעלות התקנה של 70,000-80,000 שקל תוכלו לחסוך המון
מערכת ice | 
פאנל סולארי (צילום unsplash)
חודש אוגוסט עמד בסימן עליית מחירים של מוצרים רבים וביניהם גם תעריפי החשמל עלו ב-8.6%. שיעור העלייה במחירים הופך לחד הרבה יותר כאשר בחודש ינואר עליית מחירי החשמל העלו ב-2.2%. עליית המחירים בתעריפי החשמל הביאו איתם לגידול בהתקנת מערכות אנרגיה סולאריות במגזר הפרטי. במחצית הראשונה של שנת 2022 היה גידול של כ-12% בהתקנת מערכות סולאריות בטכנולוגיה פוטו וולטאית. הצפי הוא שעד סוף השנה יהיה גידול של מעל ל-20% בהתקנת מערכות סולריות במגזר הפרטית.
 
ניר פלג, מנכ"ל חברת אנרפוינט, חברה להתקנת מערכות סולאריות ביתיות, ציין כי "שמחירי החשמל הגבוהים הביא את תחום האנרגיה הסולארית לתעוזה זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הכנס, יד ביד עם כך שמדובר במערכות ירוקות ויש כאן שני וקטורים מאוד מעניינים המתלכדים זה עם זה. מערכת סולארית זו השקעה עם כדאיות כלכלית מובהקת המייצרת הכנסה פאסיבית לבעל הגג."
 
על פי החלטת הממשלה, ייצור החשמל מאנרגיה מתחדשת עד שנת 2025 אמור להיות כ-20% מכלל צריכת החשמל ועד שנת 2030 כ-30% מכלל צריכת החשמל ולכן חברות לאנרגיה מתחדשת צופות גידול הולך וגדל בביקוש לאנרגיה מתחדשת והתקנת מערכות סולאריות ביניהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה