נדל"ן ותשתיות

מגדל משרדים חדש בתלפיות: בכמה שווקו השטחים המסחריים?

קבוצת סופרין, קבוצת וייס וקבוצת אורקום ישווקו מגדל משרדים חדש בן 19 קומות באזור התעסוקה של שכונת תלפיות היוקרתית בירושלים. בשלב הראשון שווקו 26,000 מ"ר בעלות של יותר מחצי מיליארד שקלים. פרויקט מתחם התנופה יכלול כ-50,000 מ"ר למטרות מסחר, קליניקות ומשרדים, על קרקע של כעשרה דונמים
מערכת ice | 
מתחם התנופה 3division של קבוצת סופרין ואורקום
קבוצת סופרין, קבוצת וייס וקבוצת אורקום יוצאות בשיווק מגדל משרדים חדש בהיקף של 26,000 מ"ר שיתנשא לגובה 19 קומות, ועתיד לקום באזור התעסוקה תלפיות בירושלים. הפרויקט, שמכונה "מגדל התנופה", יהווה את שלב ב' של פרויקט "מתחם התנופה" – פרויקט בן 2 קומות מסחר ו-3 קומות משרדים, אשר מנוהל על ידי קבוצת סופרין במתכונת של קבוצת רכישה, כאשר שלב ב' המשווק כעת הוא במתכונת יזמית, בהתאם להוראות חוק המכר.
בשלב הראשון של הפרויקט, שווקו לקבוצת הרכישה כל השטחים המסחריים ו- 3 קומות המשרדים הראשונות באומדן עלות של כ- 520 מיליון שקלים. בין השותפים בקבוצת הרכישה בעיקר בעלי מקצועות חופשיים – רואי חשבון, עורכי דין, רופאים ובעלי מקצועות הרפואה וכן משקיעים. שטחי המשרדים המוצעים למכירה בשלב השני כאמור, יהיו החל מ- 100 מ"ר ועד קומה שלמה ששטחה כ- 1900 מ"ר. המחירים החל מ- 13,000 ₪ למ"ר. 
פרויקט מתחם התנופה בכללותו, יכלול כ- 50,000 מ"ר למטרות מסחר, קליניקות ומשרדים, על קרקע של כעשרה דונמים. בשלב הראשון של הפרויקט נבנים שתי קומות מסחר, בשטח של כ- 12,000 מ"ר ברוטו, וכן שלוש קומות משרדים וקליניקות לרופאים, בשטח של כ- 14,000 מ"ר ברוטו. כל זאת מעל מרתפי חניה, שבהם יהיו כ-780 חניות.  השלב השני צפוי לכלול כאמור כ- 26,000 מ״ר משרדים.
 
לדברי צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת 'סופרין': "שוק המשרדים במרכז ירושלים מאופיין בעיקר בנותני שירותים למוסדות הציבור הרבים הממוקמים בעיר, במיוחד המשרדים הממשלתיים והממלכתיים. כעת חלה מגמה של עלייה בביקוש למשרדים במרכז העיר בכלל ואזור תלפיות בפרט מצד בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין או רואי חשבון ואחרים שעד היום עבדו מתוך אזורי תעסוקה ישנים או מדירות מגורים שהוסבו למשרדים בשל המחסור בשטחי משרדים מודרניים. מגדל התנופה מהווה עבורם מתחם תעסוקה חדש ומודרני ברמה שאינה מוכרת עד כה בירושלים".
לאחרונה דיווחה קבוצת סופרין, בדו"ח הכספי החצי שנתי, על  רווח צפוי של מעל 100 מיליון שקלים כתוצאה ממימוש האופציה לרכישת המקרקעין עליהם עתיד לקום "פרויקט מגדלי עתיד", ברחוב בית הדפוס בגבעת שאול ירושלים. הפרויקט משלב מסחר, תעסוקה, תעשיה, מלאכה ומבני ציבור, ויכלול כ-85 אלף מ"ר ברוטו לתעסוקה וכ- 15 אלף מ"ר ברוטו מסחר, בשני בניינים בני 26 קומות כל אחד, מתוכן 24 קומות משרדים ו-2 קומות מסחר, וכן בניין משרדים שלישי בן 6 קומות. הכול לפי אומדן עלויות של כ- 1.2 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה