נדל"ן ותשתיות

מהנדס העיר ירושלים: נבנה בכל שנה 6,000 דירות חדשות

בכנס שנערך בירושלים התארח יואל אבן, מהנדס העיר ירושלים, וטען כי בשונה למצב בערים אחרות בעיריית ירושלים מעודדים בנייה. כמו כן, התחייב כי בעיר ייבנו עוד יחידות רבות
מערכת ice | 
משתתפי הכנס (צילום גיא יחיאלי)
בכנס בנושא הסרת חסמי והתחדשות עירונית בירושלים שנערך היום (חמישי) ביוזמת "רובי קפיטל", "בטא פייננס" ו-"ERM" השתתפו בכירי העירייה, אנשי התכנון, יזמים וקבלנים. במרכז הכנס נערך פאנל, בהנחיית העיתונאי גיא ליברמן, בהשתתפות עומר אלפרן מ"רובי קפיטל", עו"ד יואב זהבי מ-ERM, רו"ח יניב אבדי מבטא פייננס ושמאית המקרקעין נחמה בוגין.
 
בכנס סיפר יואל אבן, מהנדס העיר ירושלים: "חזרתי עכשיו מכנס מהנדסי ערים באילת, וגיליתי שלא כולם מחבריי בערים האחרות בישראל רוצים יחידות דיור חדשות" אמר והוסיף: "ירושלים, מהרבה סיבות, חושבת שדווקא יחידות דיור זה כן מקום לצמיחה ולכן אנחנו מעודדים את זה".
 
חלק גדול מהדיונים בכנס עסקו בנושא המרכזי שעוזר לפתור את הפקק בעולם הנדל"ן הישראלי – הסרת החסמים והקלת הבירוקרטיות מצד המערכת. בנוסף לכך סוגיה נוספת שנידונה הייתה סוגיית המחסור בכוח אדם ברשויות והשכר הנמוך לבעלי התפקידים בתחום. "כוח האדם אצלי בלשכה זה נס גלוי", אמרה תלמי באבאי. "אנשים שמוכנים לעשות עבודה קשה כל כך בשכר של 6,000 שקל כשהם יכולים לקבל פי שלושה במשרדים פרטיים. אבל לעובדים שלנו יש תשוקה אדירה לטפל בבעיות ולקדם את הפרויקטים כי הם לוקים ב'סינדרום ירושלים'. הם עובדים באמונה יוקדת שמה שהם עושים גדול מהם והם יוצרים מדינה חזקה יותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה