נדל"ן ותשתיות

שריפת ענק פרצה בסמוך לחוף בכנרת: עשרות מטיילים פונו

שריפת ענק פרצה בין חוף חוקוק לחוף גינוסר שבכנרת. לאחר כ-3 שעות של לחימה אינטנסיבית באש המשתוללת מהקרקע ומהאוויר, הושגה שליטה על האש. במהלך השריפה פונו כ-70 מטיילים מהאזור, אחרי ששהו במתחם החורשה וברצועת החוף
מערכת ice | 
השריפה בכנרת (צילום דוברות כבאות והצלה מחוז צפון)
שריפת ענק פרצה היום (שלישי) בין חוף חוקוק לחוף גינוסר שבכנרת. לאחר כ-3 שעות של לחימה אינטנסיבית באש המשתוללת מהקרקע ומהאוויר, הושגה שליטה על האש. במהלך השריפה פונו כ-70 מטיילים מהאזור, אחרי ששהו במתחם החורשה וברצועת החוף.
במהלך פעולות הכיבוי של השריפה, פעלו במקום צוותי כיבוי רבים בסיוע ארבעה מטוסי כיבוי, בניסיון להשתלט על השריפה הנרחבת. באף שלב של פעולות הכוחות במקום לא נשקפה סכנה לחיי אדם.
 
משירותי הכיבוי וההצלה של מחוז צפון נמסר כי "עקב העשן הרב פונו מטיילים מהחורשה ומהחוף. לוחמי האש פועלים במספר גזרות ומבצעים הגנה על בית אבות, חניון רכבים וחורשה הנמצאים בסמוך לשרפה".
כזכור, רק השובע פרצה שריפת ענק בשוק הכרמל שבתל אביב. על פי הנתונים, שישה צוותי כיבוי בפיקודם של מפקד המשמרת רשף רואי אוזן וסגנו להב אסף בר דוד הגיעו לזירה. מפקד צוות רס"ר לירוי ליברמן מספר: "הגענו לשוק הכרמל וזיהינו מספר חנויות בוערות עם מעורבות של מיכלי גז, חשמל חי וסכנה מיידית להתפשטות הבעירה לעסקים נוספים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה