נדל"ן ותשתיות

הבית מ'דברים מוזרים' עומד למכירה במחיר משתלם במיוחד

הבית בו התרחשו סצנות רבות מהעונה הרביעית של 'דברים מוזרים' מבית נטפליקס עולה למכירה במחיר משתלם ביותר ועם כמה פיצ'רים מודרניים 

מערכת ice | 
הבית מדברים מוזרים (צילום אנדי אדוורדס)
לאחרונה לא מעט בתים מפורסמים עומדים למכירה וכעת מצטרף לרשימה בית פופולרי נוסף שלקח חלק עיקרי בסדרה אהובה של נטפליקס. אחוזה ויקטוריאנית ששימשה בתור סט צילומים בעונה הרביעית של 'דברים מוזרים' עומדת כעת למכירה במחיר המבוקש של 1.5 מיליון דולר.
בסדרה האחוזה, בת 140 שנה, היוותה הבית של משפחת קריל אך היא לא נמצאת בעולם ההפוך אלא ברומא, ג'ורג'יה ארה"ב. לבית שבעה חדרי שינה ופעם אחרונה שהוא עמד למכירה ב-2019 מחירו היה רק 350 אלף דולר וזאת היות וטרם עבר שיפוץ יסודי ששימר בין היתר את מאפייניו הוויקטוריאניים.
חברת הנדל"ן שהעמידה את הבית למכירה כתבה כי הוא דוגמת  מופת לכך שניתן לשמר בתים עתיקים ובמקביל להפוך אותם לאופנתיים גם לשנים הבאות. למשל, חדרי המקלחת והמטבח שודרגו על מנת לשרת צרכים מודרניים. 
לבית המיוחד הזה יש רצפות עץ, חלונות מקוריים, דלתות הזזה, מדפי ספרים, חיפויים מעוצבים, חמישה חדרי שירותים ואפילו בית אורחים קטן בחוץ עם סטייל גותי ועוד. חלקים נרחבים מהבית אף שומרו בצורתם המקורית על מנת שיופיעו בסצנות של הסדרה. 
 
כאמור זה לא הבית המפורסם היחיד שהגיע לשוק לאחרונה. לפני כחודש דיווחנו כי הבית הראשון בו ג'פרי דאהמר רצח מיועד למכירה לאחר שנים רבות שאף אחד לא רצה לרכוש אותו. כמו כן, לכבוד ליל כל הקדושים קהל מעריצי דיסני יכול היה ליהנות מלינה בבית מהסרט "הוקוס פוקוס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה