נדל"ן ותשתיות

שנה אחרי שקרס - הושלמה הריסת יתרת הבניין שפונה מדייריו

סוף טוב לפרשת הבניין שקרס לפני כשנה בחולון, שעות לאחר שפונה מדייריו: חברת אאורה השלימה הריסת יתרת הבניין לקראת הקמת בניין חדש בן 15 קומות. הדיירים יקבלו דירות משופרות
מערכת ice | 
הריסת הבניין בחולון (צילום אאורה)
החלה הריסת יתרת הבניין שקרס בשנה שעברה ברחוב סרלין 38 בחולון. לאחר תום ההריסה יוכל להתחיל תהליך החפירה והבנייה לקראת בניין חדש ומודרני. הוועדה המקומית אישרה לפני כשבוע להפקדה את התוכנית שהגישה חברת "אאורה מחדשים את ישראל", והעבודות צפויות להיות ברצף.
בחודש ספטמבר 2021 פונה הבניין בבהילות בהחלטת המשטרה, כיבוי אש ועיריית חולון וזאת בשל ליקויים רבים, סדקים וסכנת קריסה ממשית. מספר שעות לאחר שפונו הדיירים - הבניין קרס וחיי אדם ניצלו בשל ההחלטה המוקדמת.
לפני כחצי שנה נבחרה חברת "אאורה" על ידי דיירי הבניין לבנות מחדש את הבניין שקרס, וכולם חתמו על ההסכם. אאורה תבנה במקום בניין מפואר, עמיד בפני רעידות אדמה ונזקים, בן 15 קומות ובו 90 דירות חדשות שיחליפו את 32 הדירות הישנות שקרסו. הדיירים הוותיקים יקבלו בדירות החדשות מפרטים יוקרתיים, דירה גדולה יותר וכן מרפסת, ממ"ד וחניה צמודה. בנוסף ישודרג האזור הציבורי המשותף של הבניין ובו יתוכנן חדר דיירים ופיתוח סביבתי איכותי.
אאורה תסייע לדיירי הבניין בתשלומי שכר הדירה במהלך תקופת הבניה ואף לפני כן.
 
יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "אנו שמחים להשלים היום את הריסת הבניין שקרס והיווה סכנה לציבור. לאחר מכן וברצף, בתיאום עם העירייה, נתחיל את החפירה והבנייה כדי שדיירי הבניין שסבלו כל כך הרבה, יקבלו את הדירות הטובות ביותר, בסטנדרט הגבוה ביותר ובמהרה יחזרו מאושרים לדירות חדשות. אנו בתהליך מהיר מול העירייה והאינטרס של שני הצדדים הוא לאשר ולהתקדם כמה שיותר מהר. לקחנו את הפרויקט הזה מתוך אמונה שזו המחויבות שלנו למרות שהפרויקט עם רווחיות נמוכה משמעותית מהמקובל". 
"לצערי, רק כשהבניין קרס עלתה המודעות הציבורית לבניינים במצב רעוע ולנושא הבטיחות בבנייה הישנה", מתריע אטרקצ'י. "יש אלפים רבים של בניינים כאלה בישראל. צריך לעשות מעשה ולחדש את ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה