נדל"ן ותשתיות

מתחדשים: "מטריקס" עוברת לקומפלקס ההיי-טק היוקרתי בכפר סבא

חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, "מטריקס", תעבור ברבעון השלישי של 2023 למגדל משלה בקומפלקס ההיי-טק היוקרתי "O-TECH" בכפר סבא. על התענוג היא תשלם 200 מיליון שקל בעשר השנים הקרובות
מערכת ice |  1
מתחם "O-TECH" כפר סבא (צילום מורג ביטן)
חברת "מטריקס", חברת הטכנולוגיה הגדולה בישראל, עוברת למגדל משלה בן 18 קומות בשטח כולל של 30,000 מ"ר בקומפלקס ההיי-טק היוקרתי "O-TECH" בכפר סבא בהסכם שכירות בהיקף של 200 מיליון שקל לעשר שנים (20 מיליון שקל לשנה).
המגדל החדש נבנה במיוחד עבור חברת מטריקס, בעלת כ-11,000 עובדים, ויאחד לתוכו מספר זרועות פעילות של החברה שעובדות כיום מאתרים שונים בארץ ואת מטה החברה. המעבר צפוי להתבצע ברבעון האחרון של שנת 2023.
 
פרויקט O-TECH הינו מתחם חדשני וחלק מקמפוס גדול המאפשר לשוכרים סביבת עבודה נוחה ונעימה המשלבת משרדים יוקרתיים ומשוכללים לצד סביבה ירוקה פסטורלית וממוקם בסמיכות למתחם "אושילנד", קומפלקס קניות, בילוי, תרבות בנגישות מיוחדת ויוצאת דופן.
מוטי גוטמן, מנכ"ל "מטריקס" בירך: "כחברה שמובילה את השוק הטכנולוגי בישראל, מטריקס שמחה להתחדש במתמחי עבודה טכנולוגיים וחדשניים יותר – אנו חברה דינמית שלא מפחדת לעשות שינויים תוך כדי תנועה על מנת לשפר לעובדים את סביבת העבודה, ותהליך ההקמה של המשרדים החדשים אכן שם במרכז את העובדות והעובדים שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פקקים מטורפים
    יוסי עובד במתחם 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משתתף בצערכם מטרירקס
    סגור