נדל"ן ותשתיות

נתניה מתחדשת: מאות דירות ייבנו בפרויקט פינוי בינוי ענק

חברת בן דוד-גלובלינקס זכתה במכרז דיירים לקידום פרויקט פינוי בינוי ברחובות ויצמן וששת הימים בנתניה
מערכת ice |  2
פינוי בינוי בנתניה (צילום זיתוני הדמיות)
חברת בן דוד-גלובלינקס זכתה בחודש מרץ במכרז דיירים לקידום פרויקט פינוי בינוי ברחובות ויצמן וששת הימים בנתניה. מדובר בשלושה בניינים בני ארבע קומות עם 37 יח"ד ו-12 יחידות מסחר שנבנו בשנות ה-60. ארבע חברות יזמיות התמודדו במכרז, ולבסוף נציגות הדיירים החליטה לבחור בחברת בן דוד גלובלינקס. 
במקום הבניינים שייהרסו תבנה החברה מגדל בן 30 קומות עם כ-120 יח"ד, שתי קומות מסחר בשטח של כ-2,500 מ"ר וקומת משרדים בשטח של כ-1,000 מ"ר. תמהיל הדירות יכלול דירות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן-גג ופנטהאוזים. במתחם קיים בית כנסת. במסגרת התוכנית החברה תדאג לבית כנסת חלופי לדיירים בקרבת המקום, ובהמשך תבנה עבורם בית כנסת חדש.
 
לדברי שומרי בן דוד, שותף מנהל בחברת בן-דוד גלובלינקס: "בפרויקט הזה תהליך החתימות היה מהיר במיוחד. בחודש במרץ נבחרנו על ידי הדיירים, וכבר היום, בתוך כחודש, הגענו לרוב הדרוש לטובת קידום הפרויקט. ההליך המהיר הזה התאפשר בזכות שיתוף פעולה מלא של כל הדיירים. בחודשים הקרובים נגיש את התכנית לבחינה של העירייה".
בעלי הדירות בפרויקט יוצגו על ידי עו"ד עידן זילברבוך. עו"ד דין יזם – לימור עלמני. אדריכל הפרויקט הינו משרד מנואל אפשטיין אדריכלים. קבוצת הרצל בן דוד פועלת בעיר נתניה זה שנים רבות וצברה ניסיון עשיר בייזום, בנייה וקידום של עשרות תוכניות פינוי-בינוי בעיר ובתחום ההתחדשות העירונית בכלל; הודות לעבודה של כארבעה עשורים בעיר, החברה מכירה את הנפשות הפועלות ברשות המקומית ויודעת איך לעבוד מולן, היא מכירה את רוב תושבי העיר ומחזיקה בצבר יחידות דיור מרשים בפרויקטי פינוי-בינוי בנתניה בשלבי תכנון שונים.
חברת גלובלינקס אשר מנוהלת ע"י אנשי הנדל"ן מני בר וערן אלטמן ונמצאת  בשליטתו של איש העסקים אלכסנדר משקביץ', מבעלי ענקית המכרות ERG, מביאה איתה עוצמה כלכלית וניסיון של למעלה מעשור בתחום ההתחדשות העירונית בעיקר במרכז הארץ. החברה בנתה ומסרה מאז שנת 2010 מאות יחידות דיור בין היתר בערים קריית אונו, רעננה, הרצליה, רמת גן, ותל־אביב.
השותפות בין גלובלינקס להרצל בן דוד תקדם ייזום תכנון ובנייה של כ-3,000 יחידות דיור בפרויקטים של התחדשות עירונית בנתניה שכבר מצויים בשלבי תכנון שונים בעיר, בהיקף חזוי של כ-3.8 מיליארד שקל, ואף תקדם מתחמים נוספים בעיר הנמצאים בשלבים שונים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פרויקט של מתאים לאזור .יוצר עומס ועוני
    יצחק 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחוב צר ועמוס . סתם תכנון הנדסי מיותר מתאים לבנינים של 10 קומות לא יותר למה מגדל בבל . יש מלא קומות מסחר באזור שהפכו למאורות סמים ועובדים זרים.
    סגור
  • 1.
    אפרופו פינוי בינוי
    תלמיד 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.
    סגור