נדל"ן ותשתיות

חברת החשמל חושפת: הנזק שכמעט קרה ל-6 ערים בזמן המבצע

במהלך סוף השבוע צוות של חברת החשמל פעל בשטח תחת אש חיה של מטחי רקטות ואזעקות, כדי לשקם את הקו, להשמיש אותו מחדש ולהחזיר את תשתית התקשורת בין תחנות החברה לתחנות פרטיות, וכך לאפשר שליטה מחודשת על ויסות החשמל המשקי
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock, pixabay)
חברת החשמל שוב במבצע 'איתך בכל רגע'. הנזקים שנגרמו בעקבות מבצע 'מגן וחץ' פגעו גם בתשתיות של חברת החשמל. פגיעה ישירה של רקטה בקו מתח עליון במושב תקומה שליד הרצועה, הסבה נזק לקו המספק חשמל למספר ערים בדרום. 
במהלך סוף השבוע צוות של חברת החשמל פעל בשטח תחת אש חיה של מטחי רקטות ואזעקות, כדי לשקם את הקו, להשמיש אותו מחדש ולהחזיר את תשתית התקשורת בין תחנות החברה לתחנות פרטיות, וכך לאפשר שליטה מחודשת על ויסות החשמל המשקי.
 
עוד נמסר מחברת החשמל על המהלכים שננקטים: "פעולה מורכבת זו שנעשתה כאמור בתנאים קשים ותחת אש רקטות - הושלמה בהצלחה ואפשרה המשך אספקת חשמל זמינה לתושבי הדרום".
צוותי קרן הפיצויים של רשות המסים, המעודכנים בשוטף ע"י כוחות הביטחון, מגיעים לאזורים שנפגעו ונותנים מענה לאזרחים שרכושם ניזוק. נכון לרגע זה, במוקד תל־אביב בעקבות הפגיעה הישירה בבניין ברחובות שהביאה למותה של אישה מבוגרת, נפתחו 73 תיקי מבנה, שישה תיקי רכב ותיק אחד לתשתיות. במוקד אשקלון, שכולל גם את יישובי הדרום נפתחו 50 תיקים, 19 תיקי רכב, וחמש תיקי חקלאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה