נדל"ן ותשתיות

גנץ מצטרף למחאה: "העלאת מיסים על בסיס גיאוגרפי וסקטוריאלי"

עוד אמר גנץ על קרן הארנונה: "מדובר באי צדק משווע שעליו ישלמו גם תושבי דרום תל־אביב ושכונת שביב, גם תושבי המועצות שבעוטף עזה ובגבול הצפון"
דוד זולדן | 
בני גנץ (צילום אתר הכנסת)
בעוד שמפלגת העבודה וראשי רשויות נערכים לעתור לבג"ץ נגד חקיקת חוק קרן הארנונה הרי שמחאת הרשויות מתחזקת גם באמצעות המחנה הממלכתי. יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ בפתח ישיבת הסיעה: "בנושא קרן הארנונה  – ממשלת ישראל דה פקטו החליטה על העלאת מסים על בסיס גיאוגרפי וסקטוריאלי. לכל עירייה שיילקחו ממנה תקציבים, תהיה ברירה בין לגבות עוד ארנונה או כסף על שירותים שונים, ובין לצמצם שירותים כך שלתושביה יגדלו ההוצאות. מדובר באי צדק משווע שעליו ישלמו גם תושבי דרום תל־אביב ושכונת שביב, גם תושבי המועצות שבעוטף עזה ובגבול הצפון".
 
עוד אמר גנץ: "נתניהו שיקר שיש 'מס עבאס', והיום הוא מביא לנו את 'תוכנית החלוקה'. תקציב שכל כולו חלוקה למי שיש להם ייצוג בקואליציה ומי שאין להם. הממשלה הזו מפלגת אותנו ומתפקדת כממשלת חצי העם. חצי עם ישרת – וחצי עם לא ישרת. חצי עם יקבל תלושים וקצבאות וחצי עם יצא לעבודה".
"מי שיש לו כספים קואליציוניים ייהנה משירותים טובים, ולתושבי הצפון עוצרים את מיגון הצפון מול כל האיומים הביטחוניים. אין בתקציב רפורמות, אין בתקציב מנועי צמיחה או בשורה ביוקר המחיה. יש בו פגיעה בתעסוקה ובלימודים, התעלמות מהסטודנטים שנמצאים פה אתנו, ממעמד הביניים, מהורים צעירים ומשפחות קשות יום. זה לא תקציב – זו בכייה לדורות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה