נדל"ן ותשתיות

יפו מתחדשת: הונחה אבן פינה לפרויקט על בלוק שלם

פרויקט "חצר אנג'לו" ביפו כולל 100 דירות בשלושה בניינים לשימור בני ארבע קומות מעל קומת מסחר, ומבנה חדש בן שבע קומות הכולל חניון תת קרקעי. בלב הפרויקט חצר פנימית בסגנון אירופאי בגודל של כ-400 מ"ר
מערכת ice | 
חצר אנגלו ביפו (צילום יחצ הדמיה)
בין העיר העתיקה של יפו לשדרות ירושלים, מקימה חברת המזרח לאחזקות את פרויקט המגורים הייחודי "חצר אנג'לו". בערב חג השבועות יתקיים טקס הנחת אבן הפינה לפרויקט, הממוקם ברחוב יהודה הימית 39-43 ורחוב מיכאלאנג'לו 9-11.
הפרויקט שמוקם ביוזמת חברת "אחוזת יפו" מקבוצת המזרח לאחזקות, מתפרס על פני בלוק עירוני שלם בגודל 2.5 דונם, שבליבו חצר פנימית בסגנון אירופאי בגודל של כ-400 מ"ר. הוא כולל 100 יחידות דיור בשלושה בניינים לשימור, שבכל אחד מהם ארבע קומות מגורים מעל קומת מסחר, ועוד מבנה חדש נוסף בן שבע קומות מעל קומת לובי וגם שלוש קומות של חניון תת קרקעי.
 
בפרויקט, אשר שליש ממנו כבר נמכר במכירה מוקדמת (33 דירות מתוך ה-100 המתוכננות), מוצעות כעת למכירה דירות בנות 2-5 חדרים עם מרפסות, ופנטהאוזים מפוארים. הפרויקט כבר קיבל היתרי בנייה באוגוסט 2022, והעבודות בשטח מתחילות בימים אלה. אכלוס הפרויקט צפוי בעוד ארבע שנים.
משרד בר אוריין אדריכלים תיכנן את הדירות בפרויקט כך שישלבו בין ישן לחדש: תריסי עץ, רצפות מצוירות ואלמנטים ססגוניים נוספים של שימור, לצד מפרט מודרני ומתקדם בעל תכנון מוקפד. בבניינים הושם דגש גדול על הצללה, ונבנתה מעטפת מעוצבת מאלומיניום מחורר ותריסי עץ מסורתיים, אשר משמרים את האותנטיות של הבניינים לשימור.
מבחינת העיצוב, בבנייה סביב החצר הפנימית, מעל למבנים לשימור ובקומת הגג של הבניין החדש, נעשה שימוש בשפה אדריכלית עכשווית אשר יוצרת ניגוד מעניין ביחס למבנים הקיימים, בתוך שימור הפרופורציות המקוריות ושאר האלמנטים האדריכליים.
לדברי ערן וולף, מנהל תחום הנדל"ן בחברת המזרח לאחזקות: "אנו מתרגשים, לאחר מספר שנים של תכנון, להגיע לשלב הבנייה והשיווק של פרויקט ייחודי זה, שנמצא באחד האזורים הצומחים והמרגשים של תל אביב–יפו. פרויקט אשר יהווה מתחם מגורים המשלב ישן עם חדש, עבר והווה עם מבט לעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה