נדל"ן ותשתיות

פרויקט בוטיק מיוחד יוצא לדרך בתל אביב: זו השכונה שמתחדשת

חברת אסקופה ישראל מגורים הגישה היום בקשה לקבלת היתר בנייה לפרויקט בוטיק בשכונת נווה שאנן, ברחוב הגדוד העברי 63. ההערכות הן כי מ"ר באזור המבוקש הזה עולה כ-50 אלף שקל
מערכת ice | 
פרויקט הגדוד העברי 63 (צילום משרד אדריכלים אלישע רובין)
חברת אסקופה ישראל מגורים, שנמצאת בבעלותו של אלעד אפרגן, הגישה היום (שני) בקשה לקבלת היתר בנייה לפרויקט בוטיק בשכונת נווה שאנן, ברחוב הגדוד העברי 63. מדובר באחד האזורים המבוקשים והמתפתחים ביותר בתל־אביב.
הפרויקט הבוטיק החדש יבנה על מגרש שנרכש בידי החברה בשנת 2021 מידיהם של 61 בעלי מניות שהחזיקו בקרקע. הפרויקט יתפרס על פני שטח של כ-1,100 מ"ר והבניין יתנשא לגובה של שבע קומות ויכלול בו 22 יחידות דיור ושטחי מסחר בקומת הקרקע. צפי ההכנסות לחברה מוערך ביותר מ-60 מיליון שקל.
 
כאמור, הפרויקט יוקם בשכונת נווה שאנן שחווה בימים אלה תנופת פיתוח ניכרת ומהווה מוקד משיכה לצעירים רבים. המחיר למ"ר באזור זה מוערך בכ-50 אלף שקל. יותר מכך, בסמוך לפרויקט עתידים לעבור קווי הרכבת הקלה (הקו הסגול והקו הירוק) ואף צפוי פיתוח נוסף של מתחמי מסחר ותעסוקה. היתר הבנייה צפוי להתקבל לקראת סוף 2023 והאכלוס יחל במהלך שנת 2025.

אלעד אפרגן. צילום: אייל לייבה
אלעד אפרגן, הבעלים של אסקופה ישראל מגורים, מסר: "אני שמח שהצלחנו לרכוש את אחד המגרשים המבוקשים בשכונת נווה שאנן, מהאזורים המפתחים בתל אביב. בתקופה שמרכז ורחבי העיר מתמלאים, הביקושים העולים באזור זה ממחישים כי העיר צמאה להתפתחות לאזורים חדשים כמו נווה שאנן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה