נדל"ן ותשתיות

קבוצת חג'ג' מוכרת: זה המוזיקאי שרכש דירה בפרויקט ת"א-יפו הצעירה

אבירם סחראי מהצמד הבינלאומי המצליח ויני ויצ'י מצטרף ליוסי בניון, בפרויקט היוקרה הכולל 123 יחידות דיור בשני בניינים בגובה 14 קומות בעיצוב האדריכל אילן פיבקו
מערכת ice | 
פרויקט תל אביב יפו החדשה (צילום באדיבות קבוצת חגג)
אבירם סחראי, השותף בהרכב צמד המוזיקה הבינלאומית Vini Vici (ויני ויצ'י), רכש דירה בפרויקט תל אביב יפו הצעירה של קבוצת חג'ג'. הוא מצטרף ליוסי בניון שרכש גם הוא דירה בפרויקט.
ויני ויצ'י הם שם דבר בסצנת המוזיקה העולמית, ונכון לספטמבר 2023 הם הישראלים השניים ברשימת האמנים הישראלים המושמעים ביותר בספוטיפיי, עם כ-5.1 מיליון מאזינים חודשיים. אבירם, יחד עם שותפו מתן, נחשבים לדיג'יי מהשורה הראשונה, והם מופיעים באופן קבוע בפסטיבל מוזיקת הדאנס האלקטרונית Tomorrowland.
 
גם דור חי, בן זוגה של כוכבת הריאליטי מעיין אשכנזי, רכש לאחרונה דירה בפרויקט תל אביב-יפו הצעירה של קבוצת חג'ג', שמתחיל להבנות בימים אלה במתחם סהרון. בדירה שרכש יש 3 חדרים בגודל של כ-70 מטר ומרפסת של כ-12 מטר. לפי הערכות, מחיר דירה שכזאת יכול להגיע ל-3 מיליון שקלים.
לאחרונה פורסם כי השניים שכבר היו מאורסים נפרדו, אך נודע כי מעיין אשכנזי המוכרת בזכות השתתפותה בתכניות הריאליטי הישרדות והאח הגדול, היתה מעורבת בהחלטה לרכוש את הדירה, מה שמעלה את השאלה האם יש קאמבק, והאם הצעד הזה מראה כי יש להם תוכניות משותפות לעתיד.
פרויקט תל אביב-יפו הצעירה מוקם במתחם שהוא חלק מפרויקט שיתפרס על פני יותר מ-120 דונם וישנה את פני יפו. מדובר במתחם הכולל 123 יחידות דיור בשני בניינים בגובה 14 קומות ברחוב סהרון ביפו. מיקומו סמוך לחוף הים ועל תוואי הקו האדום של הרכבת הקלה, הופכות אותו לאטרקטיבי ביותר עבור משקיעים רבים שניסו לרכוש בעבר את השטח מבעלי הקרקע הרבים שהיו במקום.
את הפרויקט עיצב האדריכל אילן פיבקו וגודל הדירה הממוצעת בו הוא 110 מ"ר. נוסף לדירות 3-4 חדרים, בפרויקט גם דירות 2.5 חדרים בגודל 64 מ"ר ופנטהאוזים בגודל 120 מ"ר. את שני הבניינים יחבר לובי אחד גדול, וצפויים להיות מושקעים בו גם מיליוני שקלים בפיתוח דרכי גישה מעוצבות.
פרויקט נוסף, פרוייקט MOMA של האחים חג'ג' , הפך למגדל מלא בסלבס. כפי שפורסם, כבר רכשו דירות ניב סולטן ומאור שוויצר, יונתן מרגי, שלומי קוריאט, מיקי גבע ואסי בוזגלו.
בנוסף לאחרונה פורסם כי השחקנית והדוגמנית הישראלית, יעל שלביה, רכשה דירה בפרויקט נוסף של קבוצת חג'ג' בפארק בבלי בתל אביב. בדירה שרכשה שלביה יש 3 חדרים בגודל של כ-80 מטר ומרפסת של כ-10 מטר. מגדל master piece Bavli במתחם פארק בבלי יתנשא לגובה של 49 קומות ויהיו בו כ-250 יחידות דיור. התושבים במגדל יקבלו Facilities של מלון, עם ספא, בריכה ושירותים נוספים של בית מלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה