נדל"ן ותשתיות

מגרש של 7.5 דונם בנהריה יהפוך למגדלי פאר עם נוף לים

חברות הנדל"ן שתית, אושרי שלוש יזמות וקסטל ירכשו את השטח בעלות של 30 מיליון שקל בערך. שני הבניינים יתנוססו לגובה של 24 קומות ויכילו 200 יחידות דיור. דירת 4 חדרים תוכל להגיע למחיר של 1.7 מיליון שקל. שלום שטרית: "אחת מאבני היסוד שלנו הוא לפתח את הארץ, גם באזורי פריפריה וגם לשם ציונות"
מערכת ice |  6
חוף נהריה מרכז (צילום גידי בטלהיים המשרד להגנת הסביבה)
חברות הנדל"ן שתית, אושרי שלוש יזמות וקסטל נדל"ן, הודיעו הבוקר (שני) על כך שהשלימו רכישה של מגרש בנהריה בעלות של כ-30 מיליון שקל, בשכונת אריאל שרון, עליו ייבנו 2 מגדלי מגורים מפוארים. מדובר במגרש בגודל של כ-7.5 דונם, הממוקם כאמור בשכונה החדשה אריאל שרון המבוקשת בנהריה. 
בפרויקט ייבנו 2 מגדלי יוקרה בני 24 קומות, סה"כ כ-200 יחידות דיור. תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות בנות 3 עד 5 חדרים ופנטהאוזים, ומרביתם ייהנו מנוף לים. מחירי הדירות ינועו בין 1.7 מיליון שקל לדירת 4 חדרים ל-1.99 מיליון שקל לדירת 5 חדרים. הפרויקט, שייקרא "מגדלי אריאל", נמצא בשלבי תכנון, וצפי התחלת שיווק הדירות אפריל 2024.
 
מדובר בשכונה חדשה ומאוכלסת, שנבנתה ע"י החברות הגדולות והמובילות בישראל, והמגרש הוא המגרש האחרון בשכונה שטרם ניבנה. בשכונה קיימים פארקים, בתי ספר, גני ילדים, בית כנסת מגרשי משחקים ועוד. השכונה ממוקמת במיקום אסטרטגי, הקרובה למרכז העיר, לתחנת הרכבת ולצומת כברי (אליו עתיד להתחבר כביש 6 בשנתיים הקרובות). בכניסה למגרש עתידה לקום בקרוב תחנת מטרונית.
ממזרחה ממוקמים בימים אלו 2 מרכזי תעסוקה נקייה והייטק ענקיים. ממזרח לשכונה ממוקם גם בית החולים גליל מערבי, ובו הפקולטה ללימודי הרפואה של אוניברסיטת בר אילן הגדולה ביותר בישראל. נהריה, עיר מישורית ונוחה, עם דרכי תחבורה וגישה מעולים, כגון כביש עוקף עכו וקריות, חיבור עתידי של כביש 6, תחנת רכבת וכו'.

אושרי שלוש (צילום: קמלייה)
​לנהריה רצועת חוף ארוכה ונקיה, ולגונות מדהימות. כמו כן, נהנים תושבי העיר מהטבות מס משמעותיות. נהריה נהנית בשנים האחרונות מהגירה חיובית מרשימה בכל קנה מידה ארצי, והנדל"ן בעיר פורח. לדברי שלום שטרית, מבעלי חברת "שתית": "אחת מאבני היסוד של חברת שתית הוא לפתח את הארץ, גם באזורי פריפריה וגם לשם ציונות. אנחנו שמחים להיכנס לפרויקט בעיר נהריה, ולספק לזוגות צעירים, משפחות ומשפרי דיור, דיור במחירים ברי השגה".

שלום שטרית (צילום: סם יצחקוב)
עו”ד אושרי שלוש, בעלי חברת אושרי שלוש יזמות והשקעות: ”לאחר צבירת ניסיון עשיר של 23 שנים בליווי משפטי לחברות הנדל”ן המובילות בישראל, בפרוייקטים ענקיים ובפריסה ארצית. זוהי זכות בעבורנו לשתף פעולה כחברה יזמית עם החברות שתית וקסטל נדל”ן. אושרי שלוש יזמות והשקעות וקסטל נדל”ן בוחרות בחירה אסטרטגית בעיר נהריה, ומאמינות בפוטנציאל הנדלני ובהנהלת העיר נהריה”.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    למה
    עדן 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה להרוס שטח של חוף ים ולסתום אותו עם בנייה יש מספיק מקום בפנים הארץ כדי לבנות למה בדיוק בקו החוף, אני בספק שהמחירים יהיו ברי השגה... רק בגלל הנוף המחיר יהיה חסר השגה, יש מספיק שטחים שאפשר לבנות בהם מבלי להרוס את הנוף היפה של הים, עשיתם את זה בחיפה למה ביניין של 24 קומות ולא בתי קרקע או בניה נמוכה מבלי לתפוס את הנוף לאחרים
    סגור
  • 4.
    חוצפה הפכתם את שטחי האזרחים לשלכם?
    שושה 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    4 0
    באיזה זכות לקחת שטח ששיך לאזרחים ועוד חלק ניכר מחוף הים הטבעי של נהריה ולהפוך אותו לשלכם?? שאלתם את התושבים אם מסכימים לכך??? הונאות על הונאות
    סגור
  • 3.
    עוד בתי כנסת ומגדלים. הרגו את העיר (ל"ת)
    משה 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מגדלי פאר עם נוף לים
    אופניק 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שכחו לציין ששכונת אריאל שרון ממוקמת בצד המזרחי של נהריה. 3 ק"מ מקו החוף.
    סגור
  • 1.
    חי בסרט 1.7 ל 4 חד (ל"ת)
    אורו 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אולי אתה חיי בסרט
    נהרייני 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה המחירים בנהריה חבוב , באזור הים דירת 4 חדרים חדשה נמכרת ב2.2 ובלי נוף לים
    סגור