נדל"ן ותשתיות

רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון: זה פרויקט הדיור החדש

רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון משווקים מתחם לבניית 300 יח"ד דיור מיוחד, שהינו כחלק מתוכנית "בן שמן ובית הקשתות". באיזו עיר עתיד פרויקט הדיור להיבנות?  
מערכת ice |  1
נדל"ן בארץ (צילום shutterstock, vecteezy)
היום (ראשון), הודיעו רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון על שיווק מתחם דיור חדש הממוקם במזרח העיר לוד. מדובר בפרויקט דיור מוגן ו/או מעונות סטודנטים עם חזית מסחרית, הממוקם בעיר לוד בשכונת נופי בן שמן בלוד.

עוד הודיעו רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון, כי הם משווקים מגרש  שהינו חלק מתוכנית 'מתחמי בן שמן ובית הקשתות' בעיר לוד המתפרשת על שטח של כ-862 דונם. אותו פרויקט דיור, מתאפיין כדיור מיוחד, המיועד לדיור מוגן ו/או מעונות סטודנטים עם חזית מסחרית שהוא חלק ממתחם בן שמן הממוקם במזרח העיר לוד, בסמוך לכביש 40 ודרומית למסילת הרכבת ת"א-י-ם.
על פי פרויקט הדיור, מתחם בן שמן  עתיד להיבנות כ-4,000 יח"ד בצפיפות ממוצעת של כ-34 יח"ד לדונם נטו ו-300 יח"ד לדיור מוגן. על פי רשות מקרקעי ישראל ומשרד הבינוי והשיכון, תמהיל הבינוי במתחם מגוון וכולל בנייה של מבני מגורים בני 10-29 קומות, שטחי מסחר ותעסוקה משולבים, פארק עירוני חדש ומערכת דרכים המקשרת את השכונה החדשה עם העיר ומחברת בין השכונות המזרחיות למרכז הוותיק של העיר לוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הקשר לבן שמן?! (ל"ת)
    באמת 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור