מדדים ומחקרים

דירוג האתרים הנצפים בישראל: לאיפה נכנסתם הכי הרבה?

נתוני חודש אפריל 2024 מסמלים שינויים בצמרת עם כניסתו של ערוץ 14 לחמישיית אתרי החדשות הנצפים ביותר, מבין ערוצי הספורט: ספורט 5 היחידי שמתברג בטופ 20, וגם: מהם אתרי הפורנו המובילים בארץ? | כל הפרטים
כפיר אדר | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 20 הגדולות ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש אפריל 2024.
במקום הראשון כמו תמיד, גוגל.COM, שמקדים את יוטיוב בכמות הכניסות מישראל. פייסבוק במקום השלישי מעל YNET שהוא אתר החדשות הכי פופולרי בישראל. מאקו אחריו סוגר את החמישייה המובילה.
וואלה הגיעה אל המקום השישי, ויקיפדיה מקום אחד מתחת, אבל היא מקדימה את וואטסאפ שמתברגת במקום השמיני בסך הכל. אינסטגרם גם כן שם וגוגל.CO.IL סוגרת את העשירייה המובילה.
 
ערוץ 14 המשיך בקפיצה שלו בשנה האחרונה וכבר ניצב במקום ה-11, כאשר הארץ מקום אחד מתחת. ישראל היום מגיעה למקום ה-13 ואחריה טוויטר וטיקטוק. ספורט 5 במקום ה-16, מעל סטריפצ'אט למבוגרים בלבד ורוטר.נט. פורנהאב, אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם במקום ה-19, וסוגרת את הטופ 20 חדשות 12.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה