מדדים ומחקרים

מחירון האומנים נחשף: כמה תעלה לכם הופעה פרטית בחצר הבית?

כמה יעלה לכם להזמין את עברי לידר להופעה בת 40 דקות וכמה תעלה לכם הופעה של קרן פלס? מי לוקח על הופעת סטנדאפ 15 אלף שקל? כל הפרטים 
ניר קומם |  4
יובל המבולבל, קרן פלס, עברי לידר (צילום מתוך פייסבוק)
ענף התרבות ספג פגיעה אנושה בעקבות משבר הקורונה, ועשרות אלפי עובדים נותרו ללא עבודה. בשבועות האחרונים החלו להציע אמנים שונים הופעות בהזמנה פרטית, לסלון, למשרד, לגינה או לכל מקום המאפשר התקהלות מצומצמת אחרת. נדב אבקסיס אף הודיע בפומבי כי הוא מפר את ההנחיות ומעביר הופעות ביתיות. אז כמה תעלה לכם הופעה? בתכנית "חי בלילה" בקשת חשפו את המחירון של כמה מהאמנים המובילים בישראל:
כוכבי הילדים, "יובל המבולבל" ו"מיכל הקטנה", שהתרגלו לבמות ענקיות ולמופעי הפסטיגל חוזרים לימים עברו ולהפעלות ימי ההולדת המצומצמות, ומציעים הופעה עם מיטב שיריהם בכ- 5000 שקלים.
גם עולם הסטנד אפ מציע הופעות מצומצמות. אם תדאגו לבמה קטנה בחצר הבית, תוכלו להנות מהופעה של הקומיקאי נדב אבקסיס ב- 15,000 שקלים, ההגברה – עליו.
עולם המוסיקה מציע מגוון אפשרויות גם הוא – הופעה כבת חצי שעה של עידן חביב תעלה לכם כ- 12,000 שקל0 עברי לידר מציע מופע פסנתר אינטימי בכ- 15,000 שקל לזמן דומה, ואף מציע מסיבה יחד עם דיג'יי מייזנר בכ- 45,000 שקל. קרן פלס מציעה הופעה בכ- 10000 שקל ומדגישה שההכנסות יועברו באופן בלעדי לצוות שלה, ולא יילכו ישירות אליה.
נראה כי במשבר הקורונה האמנים מחליטים לדאוג לעצמם גם במחיר של להפר את ההנחיות. הם יוצאים מגבולות הגזרה שלהם, מאולמי המופעים הגדולים חזרה אל הבתים הקטנים, עם ניחוחות של פעם. השאלה היא כיצד תנהג הממשלה וכיצד תסייע לאומנים ולצוותים המלווים אותם, שכבר חודשים נותרו ללא פרנסה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בטח לא מעט בשחור... (ל"ת)
    ג 12/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אז אם כך על מה הם בוכים הרי לפני הקורונה עשו מליונים (ל"ת)
    Dr 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אפילו את זה לא הייתי משלם להם גנבים (ל"ת)
    חיים 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    מה יש לעזור להם? שיעזרו לעצמם. כמו כולנו (ל"ת)
    ללי 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור