מדדים ומחקרים

נטפליקס מסכמת את 2020: אלו סדרות המקור הנצפות ביותר והז'אנרים האהובים על הישראלים

ענקית הסטרימינג פרסמה את הסדרות הפופולריות שלה בשנה האחרונה. ברשימה: Tiger King, The Queen's Gambit ו-The Circle. בישראל: אוהבים דרמות וקומדיות
שרון טל |  1
סדרות המקור הנצפות ביותר של נטפליקס ב-2020
ענקית הסטרימינג נטפליקס מסכמת את 2020 בחיוך גדול. מנייתה זינקה בכ-50% מתחילת השנה ובחסות משבר הקורונה, שהכניס את רוב העולם לסגר ממושך בבתיהם. ומה יש לעשות בסגר? לראות סדרות והמון. להלן 10 סדרות המקור הנצפות ביותר של נטפליקס. 
הישראלים אוהבים דרמות ומחפשים תכנים חדשים 
נתוני נטפליקס מציבים את סדרות הדרמה בראש הז'אנרים המובילים. במקום השני מגיע ז'אנר הקומדיות והסטנדאפ, כך שנראה שבמהלך הסגר, הישראלים חיפשו דרכים להעלות את מצב הרוח. 
הז'אנרים הבאים המועדפים על ידי הישראלים אחרי אלו היו אקשן, מתח ותכנים לילדים, כשהאחרון, באופן לא מפתיע, כשבישראל ממוצע ילדים למשפחה הוא מעל 3 ילדים.
העדפות הישראלים השתנו בתקופה שבין מרץ ליולי 2020 לעומת התקופה שבין ינואר לפברואר 2020, אז, לפני שבילינו זמן כה רב בבית. נתוני נטפליקס מעידים על כך שהישראלים חיפשו מצד אחד תכנים שמתאימים לתחביבים שלהם, כמו תכני ספורט מבוססי אירועים אמיתיים, ריאליטי ומוזיקה מבוססי אירועים אמיתיים, ומצד שני, תכנים שמעידים על אסקפיזם כמו פנטזיה, אנימה ומדע בדיוני, שצברו מומנטום בתקופה הזאת.
הסדרות הישראליות נצפות יותר בעולם 
שפע של הפקות ישראליות הוצעו על ידי שירותי נטפליקס לקהל ב-190 מדינות ברחבי העולם, ובעוד הם יושבים בבתיהם, הסדרות והכוכבים הישראליים האהובים צברו מעריצים רבים גם מעבר לים. 
על פי נתוני נטפליקס - 90% מסך הצופים בסדרות שטיסל (עונות 1-2), פאודה (עונות 1-3) ובשבילה גיבורים עפים – הגיעו מחוץ לישראל, כאשר 20 המדינות בהן נצפו הכי הרבה תכנים ישראליים הן: ארצות הברית, גרמניה, הולנד, צרפת, פולין, אוסטרליה, ברזיל, קנדה, צ'ילה, קולומביה, הודו, איטליה, ספרד, שבדיה, ובריטניה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה היו הסדרות הכי נצפות *בישראל*?
    אני רק שאלה 12/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע פירסמתם רק את הז׳אנרים? יש דירוג של סדרות גם לפי מדינות. בכל השנים הקודמות היה דירוג של הסדרות הכי נצפות ע״י ישראלים . היכן אפשר למצוא את הנתונים? לטעמי פחות מעניין מה נצפה ע״י 190 מדינות כי זה לא משקף את העדפות הצפייה של ישראלים אלא של כל מנויי נטפליקס בעולם כולו. ישראל היא חלק מזערי ממנו והשפעתה על הדירוג הזה היא זניחה ואפילו אפסית. לכתוב ישראלים אוהבים קומדיה/אקשן זה מאוד כוללני בלשון המעטה, קיימים עשרות אלפי תכנים בכל ז׳אנר. היכן אפשר למצוא את הנתונים לגבי ישראל (מי שיודע) תודה רבה :-) ועוד שאלה (רצינית לגמרי) למי שמבין בתחום. כיצד נטפליקס פירסמה הסיכום לשנת 2020 כאשר השנה עוד לא הסתיימה? זה מבוסס על תחזיות/הנחות? מייצג רק את חודשים ינואר- נובמבר? אותן סדרות בצמרת הטבלה מובילות בפער כ״כ עצום מבחינת מס׳ צפיות שלא אפשרי שתהיה תזוזה ? אי אפשר לפרסם נתוני אמת (בכל תחום שהוא) לגבי שנה מסוימת כאשר אותה שנה טרם הסתיימה. ועוד עבור 190 מדינות? מספיק שכל לקוח worldwide יראה רק תוכנית אחת ביום או אפילו פעם בשבוע (!) כדי שיתווספו מאות מיליוני צפיות חדשות עד 31.12 מסקרן.
    סגור