מדדים ומחקרים

סקר בחברה הערבית: 58% מתכוונים להתחסן נגד קורונה

בסקר חדש של הערוץ הערבי הלא TV ובאתר PANET נמצא כי הציבור הערבי מתכוון ברובו להתחסן נגד הקורונה. עוד עולה כי 70% מהנשאלים תומכים במאמצי ההסברה של ראש הממשלה ושר הבריאות בחברה הערבית
ארנולד נטייב | 
חיסון קורונה (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
בסקר חדש של הערוץ הערבי הלא TV ובאתר PANET, נמצא כי 58% מהמשתתפים מתכוונים להתחסן נגד מחלת הקורונה, לעומת 42% בלבד שהשיבו כי אינם מתכוונים להתחסן בשום אופן. בסקר השתתפו כ- 1,000 נשאלים.
בשאלת התמיכה בחיסונים, האם אתה תומך בחיסונים באופן כללי, 72% ענו כי הם תומכים בחיסונים שונים באופן כללי, ורק 28% ענו כי הם אינם תומכים בחיסונים. לעומת התמיכה הרחבה בחיסונים, נראה כי האוכלוסייה הערבית אינה ממהרת להתחסן נגד שפעת מדי שנה. 37% בלבד השיבו כי הם מתחסנים מדי שנה בחיסון נגד שפעת, לעומת 63% שהשיבו כי אינם מתחסנים.
המשתתפים נשאלו גם על מאמצי ההסברה של ממשלת ישראל ומשרד הבריאות והאם הם תורמים לרצון שלהם ללכת להתחסן, כאשר 70% השיבו כי המאמצים של הממשלה ומשרד הבריאות אכן תורמים לרצון שלהם להתחסן, ו- 30% השיבו כי אין למאמצים אלו כל השפעה על הרצון שלהם.
באותו הקשר, נשאלו המשתתפים האם הם מרגישים בטוחים יותר להתחסן אם מנהיגי הציבור הערבי יראו דוגמה ויתחסנו, 46% מהנשאלים השיבו כי התחסנות של מנהיגי הציבור הערבי תעלה את הביטחון שלהם, ו- 54% השיבו כי אין לכך משמעות עבורם.
לשאלה נוספת בנושא, האם המדינה עושה מספיק כדי לקדם את נושא החיסונים בחברה הערבית, 42% הסכימו כי המדינה עושה מאמצים על מנת לקדם את הנושא בקרב החברה הערבית, ו - 58% ענו כי לא נעשים מספיק מאמצים לקידום הנושא בחברה הערבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה