מדדים ומחקרים

מצעד הניתוקים: מאילו חברות טלוויזיה הלקוחות ברחו בפברואר?

על פי נתונים מאתר "נתק אותי" המציג את מספר בקשות הניתוקים מחברות: הכי  הרבה בקשות לניתוקים בהוט בחודש פברואר למרות ירידה דרסטית במספר הבקשות,  וגם: מגמה ממעניינת בפרטנר. כל הנתונים |
אביחי דלאל |  4
יס, הוט, פרטנר (צילום pexels)
אתר "נתק אותי" המציג את מספר בקשות הניתוקים מחברות  התקשורת פירסם את נתוני חודש פברואר. בין הנתונים הבולטים, מספר הבקשות לניתוקים הגבוה ביותר הוא מחברת "הוט" למרות ירידה דרסטית מחודש ינואר. מגמת הבקשות לניתוק מחברת "פרטנר" במגמה מעניינת, בתחילת החודש היו הרבה בקשות ובמהלך החודש היתה האטה ב"נתק אותי" מדווחים על לקוחות שחזרו לאחר שכבר עברו לחברת תקשורת אחרת.
על פי נתוני אתר "נתק אותי", הבקשות לניתוק מחברת "הוט" צנח מ-3,980 בינואר ל-1,288. חברת "פרטנר" עם עלייה במספר הבקשות לניתוקים מינואר עם 1,164. עלייה במספר הבקשות גם מ"סלקום" עם 566  וגם ב"יס"  עם 414. 

כאמור, המגמה המעניינת היא של חברת "פרטנר" שכאמור המשיכה בחודש פברואר את מגמת ההתנתקות. בהמשך החודש הייתה האטה בכמות  הניתוקים ובחודש  מרץ החל מגמה הפוכה וכמות לא מבוטלת של לקוחות חזרה בה  מהבקשה להתנתק ויש כאלה שחזרו  לפרטנר. בין היתר, בשל השקת ערוצי הספורט של צ'רלטון. 
בנוסף, כמות תלונות הצרכנים בגין אי ניתוק המנוי ירדה משמעותית, ספקיות התקשורת מגיבות במהירות שיא לבקשות לניתוק הנשלחות מהאתר כאשר חברות כמו: סלקום, בזק, בזק בינלאומי ויס עם חזרה ללקוח המבקש להתנתק תוך שעתיים-שלוש משליחת הבקשה, גם חברות פרטנר והוט חוזרות ומגיבות מהר לבקשות לניתוק, בערך תוך יומיים משליחת הבקשה.
מאתר "נתק אותי" נמסר כי: "ראוי לציון, מחלקת תלונות הציבור של חברת הוט מטפלת בכל תלונה צרכנית המגיעה אל מערכת 'נתק אותי' ומועברת אליה. אנו מקבלים פידבקים מעולים מלקוחות אשר קיבלו מענה וטיפול יעיל ומהיר ממחלקה זו. גם אצל חברת פרטנר אנו מקבלים מענה וטיפול מהיר לתלונות צרכנים אשר נשלחו אליהם דרכינו. אנו בהחלט רואים שינוי משמעותי בטיפול חברות התקשורת בבקשות לניתוק ובתלונות הצרכנים שמועברות על בסיס יום יומי לחברות ונקווה להמשיך ולראות שיפור של שירות הלקוחות בשאר החברות".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אחלה שירותים
    אלי ש 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חזרו אליי חצי שעה אחרי הניתוק ותיאמו לי איסוף ציוד
    סגור
  • 3.
    בל
    רון 03/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתונים מעניינים. מעניין איך השוק יגיב לכניסת הוט ובזק לסיבים האופטיים.
    סגור
  • 2.
    טוב זה צפוי, כי ידוע שהוט זה החברת כבלים הכי מיץ שלהכיל
    עמית 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שקיים, שבכל מדינה בעולם ממזמן היו פושטים את הרגל ועפים מהשוק, שאין לה זכות קיום בכלל כמו מדינת עולם שלישית
    סגור
  • 1.
    להבין את משמעות המספרים
    סטטיסטיקה 03/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת את הסטטיסטיקה מהנתונים של חברה שמציעה שרותי ניתוק לטכנופוביום וחרדי בירוקרטיה זה לא מייצג כלום. כמו לספר לנו איזה מכשירי סלולר הכי חמים בשוק לפי סקר בבית אבות בנתניה..
    סגור