מדדים ומחקרים

לא עוצרים: הישראלים חוזרים לשגרה גם בדרכים

בחול המועד השנה הייתה עלייה של 20%  לעומת 2019 בכמות החניות בכחול לבן, העיר עם הזינוק הגבוה ביותר בחניות הייתה אילת עם עליה של 21% לעומת 2019. העיר שחנו בה הכי הרבה במהלך חול המועד: ירושלים
כפיר אדר | 
חניון שרונה מרקט (צילום פייסבוק/שרונה מרקט)
חג הפסח האחרון הדגים יותר מתמיד את החזרה לשגרה לאחר השנה הקשה בה היינו ברובה סגורים בבית. זה הורגש במסעדות שהיו מלאות יותר, הקניונים אבל בעיקר בכבישים עם הפקקים האינסופיים שהצביעו על מאות אלפי האנשים שיצאו לטייל. אבל איפה טיילו אזרחי ישראל?
על פי נתונים של פנגו, העיר בה הייתה העלייה הגבוהה ביותר בכמות החניות לעומת 2019 היא העיר אילת עם זינוק של 20%. נתון זה מתיישב עם העובדה כי בהיעדר טיסות לחו"ל, אילת הפכה ליעד תיירותי המרכזי בארץ. כמו כן, ערים נוספות כמו רמת גן ובאר שבע הראו עלייה משמעותית בכמות החניות – 16%ו-15% בהתאם.
בחול המועד השנה נראה כי הישראלים בילו את רוב זמנם בחוץ, בחופי הים ובפארקים, מהנתונים של פנגו עוד עולה כי החניונים הפופולריים ביותר היו, חניון בית האצ"ל הנמצא בחוף המערבי בת"א, חניון המרינה בהרצליה, חניון הפארק בגני יהושוע, ממילא ועוד. כשבסה"כ בהשוואה ל- 2019, בשנה זו בחול המועד הייתה עלייה של 46% בכמות החניות בחניונים. בנוסף, חלה עליה של 13% בתדלוקים (בתחנות דלק סונול) בחול המועד בהשוואה לתחילת חודש מרץ.
כאמור שנת 2020, הייתה שנה בה רובה היינו בבית, וזה גם ניכר בכמות החניות. בשנת 2020 חלה ירידה של 89% בכמות החניות לעומת 2019. לעומת זאת, בין 2019 לבין 2021 הייתה עלייה של 20% בכמויות החניה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה