מדדים ומחקרים

באוסקר 2008 היו לנטפליקס 8 מיליון מנויים, לא תאמינו כמה היו השנה

עדיין מעכלים את טקס פרסי האוסקר ומבט לאחור מגלה פרטים מעניינים לכמה שנים אחורה. כמה נטפליקס חזקה בעולם הקולנוע וכמה פעמים קטפה פיקסאר את פרס האינמציה הטובה ביותר?
מערכת ice |  1
טקס האוסקר (צילום ©A.M.P.A.S.®)
טקס פרסי האוסקר שנערך אתמול (שני) לפי שעון ישראל מזכיר לנו פרטים מעניינים. הטקס נערך אמנם באופן פיזי, למרות הנוכחות של מגיפת הקורונה, אך לא בתיאטרון דולבי כרגיל אלא בתחנת רכבת עירונית, שהפקת הטקס עיצבה כמו זירת צילומים של סרט. רשימת המוזמנים והמוזמנות צומצמה ל-170 בלבד, גם זה מהשלכות המגיפה העולמית וכידוע הסרט שזכה בפרס הסרט הטוב ביותר הוא הסרט הסרט "ארץ נוודים" של הבמאית קלואי ז'או. בכך הפכה לאישה הלא לבנה הראשונה שזוכה בפרס המכובד.
הסרט הישראלי שנשלח לאוסקר, "עין לבנה" בכיכובו של דניאל גד לא גרף אף פרס. אבל הסיפור המעניין בטקס האוסקר הזה היה המועמדויות הרבות של נטפליקס ביחס לשנים קודמות ולבתי הפקה מסחריים, זאת בשל מגיפת הקורונה שלמעשה עצרה את יצירתם בעוד נטפליקס רק ביססה את מעמדה בקרב צרכני הקולנוע הביתי. 
אז הנה פריט מידע מעניין: בליל האוסקר נטפליקס החזיקה ב-208 מיליון מינויים לשירותים. לפני עשור בתאריך זה היו לענקית הסטרימינג רק 20 מיליון מנויים. בשנתיים האחרונות עלה מספר המנויים של נטפליקס בכ-30% ובארבע השנים האחרונות ביותר מ-50%. 


עוד מידע מליל האוסקר: הסרט זוכה פרס סרט האנימציה הוא הסרט "נשמה" של פיקסאר. בכך הפכה פיקסאר לענקית זוכי פרסי האנימציה באוסקר כשהיא מחזיקה בלא פחות מ-10 פרסים כאלה, הראשון שבהם נקטף ב-2004.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם מחמיצים את העיקר, הרייטינג שנפל
    אח שלו 04/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפילה של 58% בצפייה בטקס כמחאה ואי רצון של הציבור האמריקאי בהטפות מוסר ובחינוך מחדש של שחקנים בעלי אג'נדה שחושבים שהמעמד שלהם מקנה להם איזושהי זכות או תבונה מיוחדת
    סגור