מדדים ומחקרים

דירוג נטפליקס: גל גדות הודחה מהמקום הראשון

הסרט של גל גדות, שעלה לנטפליקס מאות מיליוני דולרים, הודח מהמקום הראשון לאחר שבוע בלבד – כאשר שלושה סרטים, ולא אחד, עוקפים אותו. אלה הסרטים שהביסו את "וונדר וומן" הישראלית

יאיר מור |  2
גל גדות (צילום פייסבוק/ גל גדות)
התרסקות: חודש בדיוק לאחר עלייתו לשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם, הסרט "הודעה אדומה" בכיכובה של גל גדות לצד דוויין "דה רוק" ג'ונסון וראיין ריינולדס הודח מהמקום הראשון ברשימת הסרטים הפופולאריים ביותר בנטפליקס. בישראל הוא ירד בשבוע הרביעי שלו בשירות למקום השני, בעוד בעולם הוא התרסק למקום הרביעי בלבד.
 
הסרט שכבש את הצמרת העולמית השבוע – אם כי בישראל הוא הסתפק במקום השלישי בלבד – הוא "כוחו של הכלב", דרמה בסגנון המערב הפרוע בכיכובו של בנדיקט קמברבאץ'; במקום הראשון בישראל – והשני בעולם – נמצא "כפית של כסף", קומדיה צרפתית על מיליונר שמעמיד פנים כי איבד את כל הונו כדי לכפות על ילדיו המפונקים להתמודד עם החיים ללא הכסף של אבא; "טירה לחג המולד" החגיגי גם הוא נצא בעולם מעל הסרט בכיכובה של השחקנית הישראלית, ובישראל מסתפק במקום השישי.
מתחת ל"הודעה אדומה" בדירוג העולמי נמצאים הדרמה "צלקות" במקום החמישי, הסרט החגיגי "ניקולס" (או בשמו המקורי בתרגום חופשי "נער ושמו חג המולד") במקום השישי ו"הרווק הנצחי" במקום השביעי. בישראל אפשר למצוא את "צייד המפלצות" ברביעי, "הכול הולך" בחמישי ו"צלקות" בשביעי.
במקום השמיני, גם בעולם וגם בישראל, נמצא הסרט "14 פסגות", על מטפס נפאלי שהציב לעצמו מטרה לכבוש את כל פסגות ההרים שגובהן מעל 8,000 מטר תוך שבעה חודשים.
את העשירייה העולמית סוגרים "הקירות מגלים הכול" ו"הנחש הירוק", בעוד בישראל ניתן למצוא באותם מקומות את "ניקולס" ו"ג'ק ריצ'ר: אין דרך חזרה" בכיכובו של טום קרוז, שככל הנראה רבים צופים בו בשבועיים האחרונים כהכנה לעליית הסדרה החדשה על דמות הסוכן/בלש של הסופר לי צ'יילד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חיכיתם לרגע המרושע הזה מה? (ל"ת)
    איך אתם ב ice מרוצים 12/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    גל גדות?
    מוישה 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גל גדות היא משלנו ואנחנו גאים בהצלחתה, אבל לאחר שראיתי את הסרט הודעה אדומה אני לא מבין - למה דווקא היא הצליחה כל כך? . שחקנית לא טובה, חיצונית חמודה לא יותר מזה, ובכל זאת מצליחה בטרוף, מה שאומר שבהוליווד הכל יכול לקרות, אבל גם אומר שהוליווד פשטה את הרגל מזמן.
    סגור