מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: מי עקף את סטטיק ובן-אל?

אחרי חודשים של הובלה בטבלת השירים המואזנים ביותר באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם, ירדו השבוע סטטיק, בן-אל ונטע ברזילי למקום השני. מי עקף אותם, ואיזה אלבום מוביל למרות שאף שיר ממנו לא נמצא בחמישייה?
יאיר מור | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
הדחה בצמרת: אחרי חודשים של שליטה בלעדית על המקום הראשון בטבלת השירים המואזנים ביותר על ידי המשתמשים הישראלים בספוטיפיי, השבוע הודחו סטטיק, בן-אל תבורי ונטע ברזילי והשיר "אפס מאמץ" מראש הטבלה באפליקציית המוזיקה הגדולה בעולם למקום השני, לטובת "קאקדילה", הלהיט החדש של עומר אדם.
 
במקום השלישי נשאר "Stay" של דה קיד לרוי וג'סטין ביבר, "הולכת איתך" של נרקיס" ירדה מהמקום השני לרביעי ו"Enemy" של אימג'ן דרגונס ו-JID, מתוך פסקול הסדרה המצוירת Arcane של נטפליקס המבוססת על המשחק הפופולארי League of Legends, יורד מקום אחד לחמישי.
הפופולאריות של "קאקדילה" העלתה את עומר אדם למקום הראשון ברשימת האמנים המואזנים ביותר בישראל באפליקציה השוודית, כשהוא מוריד את טונה (איתי זבולון) למקום השני. במקומות האחרים בחמישייה אין שינוי: עדן חסון במקום השלישי, אייל גולן ברביעי ורביד פלוטניק בחמישי.
ברשימת האלבומים הפופולאריים ביותר, לעומת זאת, "מזרח פרוע" של טונה, שבו נמצא הלהיט "היי בייב", ממשיך להוביל, כאשר אחריו דורכים "אלבום 2" של עדן חסון, "Montero" של ליל נאז X ו"=" של אד שירן. "שבעה ירחים" של סטטיק ובן-אל תבורי מודח מהחמישייה למקום השישי, כשבמקומו חוזר לחמישייה אוסף "שירי הילדים הגדולים בכל הזמנים", שכבר התברג בה לפני שבועיים ויצא ממנה בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה