מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: הזמר האנונימי שכבש את הצמרת

מי הצעיר בן ה-22 שהצליח להדיח את השיר הראשון של תמיר גרינברג מהמקום הראשון, ואיזה זמר ותיק יותר רשם הישג מרשים לא פחות?
יאיר מור | 
השירים והאמנים המובילים ברדיו (צילום unsplash)
שמעתם פעם על אליאב זוהר? גם אנחנו לא, אבל הבן של יו"ר הכנסת מיקי זוהר, שהשתתף גם בתוכנית "אביב או אייל", הצליח לכבוש את ליבם של עורכי המוזיקה בתחנות הרדיו בישראל, והשיר הראשון שלו, "תפתחי חלון", הפך השבוע לשיר המושמע ביותר כאן, עם ממוצע כמעט בלתי נתפס של 20 השמעות בכל תחנה בה הושמע – ממוצע של כמעט שלוש השמעות בכל תחנה בכל יום.
מי שהודח מהמקום הראשון אחרי שבועיים רצופים הוא תמיר גרינברג, המנצח של "הכוכב הבא", עם שירו הראשון Better שירד למקום השני; במקום השלישי הדואט של זהבה בן ועדן בן זקן, "בסוף כל יום", שזינק מהמקום השישי לפני שבוע; "ילדים של החיים" של דודו אהרון ירד מהמקום השני לרביעי; ו"לך לישון" של אנה זק ירד מהמקום השלישי לחמישי.
בטבלת האמנים הפופולאריים ביותר הצליח עומר אדם להדיח מהפסגה את אייל גולן עם 493 השמעות לעומת 472; עד בן זקן ירדה מהמקום השני לשלישי; שרית חדד זינקה מהמקום השישי לרביעי; וזהבה בן קפצה מהמקום התשיעי לחמישי.
 
השיר הלועזי המושמע ביותר בשבוע האחרון היה "ABCDEFU" של גייל, שזינק כל הדרך מהמקום ה-12; סטרומאה הצרפתי מסרב להישכח, והשיר "לנפר" שלו עולה שוב מהמקום הרביעי לשני; "פפאס" של פארוקו מזנק מהמקום העשירי לשלישי; שיר האירוויזיון האיטלקי, "בריווידי" של מחמוד ובלאנקו, נכנס לחמישייה המובילה במקום הרביעי, עם אותו מספר השמעות כמו "באם באם" של קמילה קביו ואד שירן, שמדורג חמישי, "In Spain We Call It Soledad" של ריגוברטה בנדיני שמדורג שישי ו"Big Energy" של לאטו שמדורג שביעי.
וברשימת האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר מוביל השבוע אד שירן, שזינק כל הדרך מהמקום העשירי לפני שבוע; אחריו דואה ליפה; במקום השלישי דה וויקנד; ברביעי ביונסה, שהמריאה מהמקום ה-18 בשבוע הקודם; ובחמישי סיר אלטון ג'ון, שמספר ההשמעות שלו זהה לזה של הביטלס, שלראשונה מזה מספר חודשים לא מדורגים בחמישייה הראשונה אך עדיין קרובים אליה מאוד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה