מדדים ומחקרים

טלטלה במליאה: לאן נעלמו חברות הכנסת השבוע?

פגרת האביב שהחלה בשבוע שעבר גררה כצפוי היקפי נוכחות נמוכים מאלה שנרשמו בזמן מושב החורף, אבל הנתון המעניין יותר הוא ההיעלמות של הח"כיות מהעשירייה
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
שבוע ראשון לפגרת האביב של כנסת ישראל, עם היקפי שעות נמוכים כצפוי, וחזרה לפסגה של שיאן המושב הקודם - ח"כ אורי מקלב. השבוע מקלב רושם את היקף הנוכחות הגבוה ביותר, שגם הוא לא היקף גבוה במיוחד - 35:52 שעות שבילה במשכן. מקלב פותח פער של כמעט שמונה שעות מול המקום השני שלו - ח"כ מיכאל מלכיאלי מסיעת ש"ס שנכח השבוע בכנסת לאורך 27:09 שעות. כך על פי נתוני "זמן כנסת".
סיעת ישראל ביתנו רושמת נציגות מכובדת בטבלה עם ח"כ אלכס קושניר שרשם השבוע שעות נוכחות בהיקף של 25:51 בכנסות. במקום הרביעי מתמקם יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי שבילה השבוע בכנסת במשך 23:27 שעות בסך הכל.
גם שיאני הכנסת השבוע רושמים למעשה שעות נוכחות דלות יחסית בשל הפגה. ח"כ יום טוב כלפון מסיעת ימינה מגיע למקום החמישי עם 20:32 שעות בלבד. ח"כ איתמר בן גביר מסיעת הציונות הדתית, שם נדיר בטבלת השיאנים - מגיע למקום השישי אחרי שבילה השבוע בכנסת במשך 17:39 שעות.
 
ח"כ יצחק פינדרוס מסיעת יהדות התורה רושם השבוע 16:41 שעות ומתמקם שביעי בטבלת השיאנים של השבוע, ונציגות שניה לסיעה שלו בשבוע שחלף. גם הציונות הדתית מציינת נציגות כפולה בטבלה עם הגעתו של ח"כ שמחה רוטמן למקום השמיני בטבלה עם 16:38 שעות במשכן.
מוסי רז מסיעת מרצ מגיעה לטבלה ומתמקם תשיעי עם היקף שעות של 15:18 בשבוע האחרון. ח"כ ינון אזולאי סוגר את הרשימה במקום העשירי עם היקף שעות נוכחות של 14:22 ומציין נציגות שניה לסיעת ש"ס.
האופוזיציה שולטת ברוב של שישה מול ארבעה בטבלה השבועית, כולל המקום הראשון שחזר אל מקלב השבוע. יהדות התורה, ש"ס והציונות הדתית רושמות נציגות כפולה. מה שאין בטבלה השבוע זה נציגות של חברות כנסת: רוב מוחלט של ח"כ גברים הגיעו לטבלה. מחוץ לטבלה, נירה שפק מסיעת יש עתיד היא הח"כית שנכחה לאורך הכי הרבה זמן בכנסת השבוע, עם 11:59 שעות במשכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה