מדדים ומחקרים

האם נועה קירל עושה קאמבק? | דירוג יוטיוב

הזמרת הצעירה הוציאה שיר חדש יחד עם איתי גלו, והוא הזניק אותה גם בטבלת השירים המואזנים ביותר וגם ברשימת האמנים המואזנים ביותר
יאיר מור |  2
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל, unsplash)
"פעמון", השיר החדש של נועה קירל ואיתי גלו, משתלט על צמרת ההאזנות בישראל, לפחות בקרב משתמשי שירות המולטימדיה הגדול בעולם, יוטיוב. השיר זינק בכמעט 220% במספר ההאזנות/צפיות השבועי והגיע מהמקום ה-17 היישר למקום הראשון עם 786,000 האזנות.
מי שהודחו מהמקום הראשון אחרי שבועיים רצופים הם הצמד בנאל בן ציון ושירז אברהם עם "חסר/ה לי ברמות", למרות שמספר הצפיות שלהם דוקא נשאר דומה לשבוע שעבר, ו"לך לישון" של אנה זק, שדווקא רשם עלייה של 8.5% במספר ההאזנות השבועי, אך עדיין נמצא מתחת לצמד האנונימי יחסית; במקום הרביעי נשארים שחר סאול, אגם בוטחבוט ונורוז עם "דובשנייה", בעוד "לבד על המיטה" של עומר אדם רושם ירידה קלה בלבד של כ-4% במספר ההאזנות אך יורדם שני מקומות, מהשלישי לחמישי.
 
ברשימת האמנים המואזנים ביותר ממשיך להוביל אייל גולן, שמגדיל פעם נוספת את הפער בינו לבין עומר אדם שנשאר במקום השני לכמעט 650,000 האזנות שבועיות; במקום השלישי נמצא שבוע נוסף עדן חסון, שאף הוא מגדיל את ההפרש בינו לבין עדן בן זקן שבמקום הרביעי ליותר ממיליון האזנות שבועיות; ונועה קירל עולה מהמקום השמיני לחמישי בזכות הלהיט החדש, ומדיחה את אושר כהן מהחמישייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יחצנות מפוברקת קירל הגוצה שילמה לסקר כדי להנדס תודעה
    מנה 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאחורי הגוצה עומדת תעשיה של יחצנות.
    סגור
  • 1.
    וואו! קיטבג עושה קמבק?! (ל"ת)
    צופה 04/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור