מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: סטטיק ובן-אל לוהטים על המנגל

השיר של הצמד יחד עם הצל, אגם בוחבוט ודולי ופן החזיר אותם לחמישיית האמנים הפופולאריים, אבל פספס את החמישייה הראשונה למרות שכל השירים המובילים רשמו נתונים נמוכים מהרגיל
יאיר מור | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
סטטיק ובן-אל תבורי זינקו בשבוע שעבר בלא פחות משלושה מקומות בדירוג האמנים הפופולאריים בישראל בקרב משתמשי יוטיוב, כך לפי הנתונים שמפרסמת גוגל. הצמד רשם עלייה משמעותית של יותר מ-43% במספר הצפיות השבועי, ל-1.8 מיליון, עלה מהמקום השביעי לרביעי ודחק את עדן בן זקן, שנמצאת במקום הזה באופן כמעט קבוע בחודשים האחרונים, למקום החמישי עם כ-100,000 צפיות פחות.
בשלושת המקומות הראשונים ברשימת האמנים הפופולאריים ביותר לא היו שינויים משמעותיים: איל גולן עדיין ראשון בהפרש ענק לפני עומר אדם, שמוביל גם הוא בהפרש לא קטן על עדן חסון. כל השלושה רשמו השבוע עליות של מספר אחוזים במספרי הצפיות, אך עדיין לא חזרו למספרים שראינו בחופשת הפסח.
 
ברשימת השירים הפופולאריים בקרב משתמשי יוטיוב בישראל הסיבה לקאמבק של סטטיק ובן-אל – השיר "מנגלים" עם דולי ופן, אגם בוחבוט והצל – מפספס מעט את החמישייה הראשונ ונכנס למקום השישי עם 445,000 האזנות. מעליו עדיין אפשר לראות בבירור את אפקט ספירת העומר, כאשר שני השירים המובילים – "חצי שלי" של מור רביעי ואבי אבורומי ו"כמו שאני" של מאיה דדון – רושמים 523,000 צפיות בלבד כל אחד, לעומת 800-900 אלף למקום הראשון בשבוע רגיל; במקום השלישי נמצאת נועה קירל יחד עם איתי גלו ו"פעמון"; במקום הרביעי "דובשנייה" של שחר סאול, אגם בוחבוט ונורוז; ובחמישי "חסר/ה לי ברמות" של בנאל בן ציון ושירז אברהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה