מדדים ומחקרים

סקר מנדטים חדש: מרצ שוב בצרות, סמוטריץ' ממשיך להתחזק?

על פי הסקר של מעריב וג'רוזלם פוסט, הליכוד ממשיכה להוביל עם 35 מנדטים, המפלגה של הורוביץ לא עוברת את אחוז החסימה וגם תקווה חדשה ורע"מ בסכנה, הציונות הדתית נשארה המפלגה השלישית בגודלה
מערכת ice |  2
קלפי בחירות (צילום לע"מ)
על פי סקר בחירות חדש של מעריב וג'רוזלם פוסט, נראה שמפלגות הימין ממשיכות להתחזק במיוחד כשריח הבחירות מתחזק גם כן. הליכוד ממשיך להציג נתח גדול מכלל המנדטים והציונות הדתית ממשיכה להיות המפלגה השלישית בגודלה אחרי יש עתיד.
הסקר מנבא למפלגת הליכוד לא פחות מ-35 מנדטים, כאשר יש עתיד של יאיר לפיד אחריה עם 20 מנדטים בסך הכל, הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר שומרת על כוחה מהסקרים האחרונים עם 9 מנדטים בסך הכל. אם בן גביר ירוץ לבד, הוא יזכה ל-6 מנדטים וסמוטריץ' ל-5, בעוד הליכוד תרד ל-32 מנדטים בסך הכל.
 
מפלגת כחול לבן של בני גנץ זוכה ל-8 מנדטים, בדיוק כמו ש"ס, כאשר יהדות התורה גורפת בסך הכל 7, בדומה למפלגת העבודה והרשימה המשותפת, מפלגת ימינה של נפתלי בנט, ראש הממשלה, עומדת על 6 מנדטים בלבד.
בתחתית הרשימה, ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן משיגה 5 מנדטים בסך הכל, בעוד תקווה חדשה ורע״מ מתנדנדות על אחוז החסימה עם 4 מנדטים בלבד כל אחת, מי שנשארת מחוץ לכנסת סקר אחד נוסף היא מרצ שלא עוברת את אחוז החסימה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך מפלגת סף ללא בוחרים ... עושה רעש צדקני כה גדול ???
    אזרח נאיבי 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם הדחות ומנויים של אנשי שלומם ...
    סגור
  • 1.
    סקאגרוזלםפוסט
    בני 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנישמחלסקרוהגיעהזמןלעשותסדרולרחםעלבניהישיבהומשחותגדלות
    סגור