מדדים ומחקרים

דירוג עשירי ישראל: אברמוביץ' מתרחק מעידן עופר?

שלושת עשירי ישראל רושמים עליות "מתונות השבוע", אברמוביץ' לא חווה תזוזה בהונו המוערך השבוע, גם הונם האחים בוכמן שומר על יציבות
מערכת ice |  1
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
דירוג עשירי ישראל על פי מגזין 'פורבס': האישה הישראלית העשירה ביותר, בעלי העיתון ישראל היום מרים אדלסון, נמצאת במקום הראשון עם הון מוערך של 26.9 מיליארד דולר, עלייה של 110 מיליון דולר מהשבוע שעבר ובכך היא ממשיכה לטפס בחמש מקומות בדירוג עשירי העולם, עד למקום ה-48.
 
במקום השני אייל עופר, עם שווי מוערך של 13.6 מיליארד דולר, עליה של 13.6 מיליון דולר. אמנם הוא יורד בשני מקומות בדירות עשירי העולם כשכעת הוא מדורג כאיש ה-135 בעושרו. אחריו את המקום השלישי מאייש אחיו הצעיר, עידן עופר, עם הון של 9 מיליארד דולר, עלייה של 94 מיליון דולר לעומת השבוע שעבר, הוא מדורג במקום ה-206 בעולם.
 
במקום הרביעי ברשימת עשירי ישראל נמצא רומן אברמוביץ', שמדגדג את עידן עופר כשהונו מוערך ב-8.5 מיליארד דולר, הונו נותר יציב השבוע, אך בעוד מיליארדרים אחרים חוו עליות הוא יורד יותר מ-20 מקומות, כשעת מדורג בין 229 עשירי העולם.
 
את הרשימה סוגרים האחים איגור ודימיטרי בוכמן מעסקי הגיימינג, שחולקים יחד את האחזקות בחברה בת ה-18 - משחקים כמו Fishdom ו-Gardscapes. שניהם נותרו יציבים גם השבוע עם הון מוערך בכ-8.1 מיליארד דולר לכל אחד מהם והם ,upxho יחד את המקום ה-242 בעולם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לי שאלה
    אזרח 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשירי ישראל? איך בדיוק? גרים בחו"ל עשרות שנים מנצלים את הארץ נכנסים לפוליטיקה זה לדעתי פסול
    סגור