מדדים ומחקרים

מחפשים להתפנק? אלו 30 המסעדות הטובות בישראל לשנת 2022

אחד הבילויים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים ובכלל הם ללא ספק מסעדות. כי הרי מה יותר טוב מאוכל טעים, אווירה טובה, אלכוהול ושירות ברמה שישאיר לך זיכרון וטעם של עוד? פרויקט 30 המסעדות הטובות בישראל הגיע לסיומו. סקרנים? התוצאות בפנים
מערכת ice | 
המסעדות הטובות בישראל (צילום unsplash)
אחד הבילויים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים ובכלל הם ללא ספק מסעדות. כי הרי מה יותר טוב מאוכל טעים, אווירה טובה, אלכוהול ושירות ברמה שישאיר לך זיכרון וטעם של עוד? ב"מאקו" החלו לפני מספר שבועות בפרויקט "30 המסעדות הטובות בישראל".
צוות השופטים של פרויקט המסעדות הכי טובות בישראל, בחסות שרונה מרקט, פרללה, אסטרייה דאם, רשת מלונות בראון וקיטשן ליין, הגיש את רשימותיו הסופיות, כולל הצבעות של הגולשים באתר. אז לפניכם רשימת 3 המסעדות הטובות בישראל. באילו מהן הייתם ולאן אתם חייבים ללכת?
במקום ה-30 נמצאת מסעדת 1910. מסעדה איטלקית שממוקמת בדגניה א' שבצפון. במקום ה-29 מסעדת נומי שבכפר מונש. במקום ה-28 מסעדת ספרה הכשרה שנפתחה לאחרונה ברחובות. במקום ה-27 ממוקמת מסעדת בר 51 המפורסמת והיוקרתית מתל אביב.
 
במקום ה-26 - מסעדת OPA של השפית שיראל ברגר. מדובר למעשה במסעדה הטבעונית היחידה ברשימה. במקום ה-25 מסעדת חנן מרגילן, הבוכרית מדרום תל אביב שכבר מזמן הפכה לקאלט של ממש. מעליה נמצאת מסעדת לוקס החיפאית, במקום ה-23 מסעדת TYO התל אביבית, שללא ספק מגישה את אחד מהסושים הטובים בישראל. מעליה נמצאת מסעדת שילה הוותיקה, גם היא מתל אביב, מעליה הוטל מונטיפיורי כשבמקום ה-20 ממוקמת מסעדת אלטער מרמת השרון.
פוחת את ה-20 הראשונים מסעדת הסטייקים המפורסמת הדסון שממוקמת בתל אביב. פון, מעליה ביסטרו מיכאל ממושב לימן שכבר מזמן הפכה למוסד עליה לרגל של "תיירים" ישראלים שמגיעים לצפון. במקום ה-17 נמצאת עוד מסעדה צפונית מרוחקת בשם רוטנברג, שגם היא בעצמה הפכה למקום עליה לרגל מוכר מאוד אליו מגיעים במיוחד מכל רחבי הארץ
במקום ה-16 מסעדת הבסטה התל אביבית, מסעדה שהפכה ל"יוקרה" של שוק הכרמל, בין כל הבסטות ודוכני המזון. במקום ה-15 מסעדת יפו תל אביב של השף חיים כהן, מעליה מסעדת פרונטו, גם היא ממוקמת בתל אביב, של השף המצליח דייויד פרנקל. מעלייה מסעדת פסטאל במוזיאון תל אביב, כשלאחר מכן מגיע עוד מוסד קרניבורים מוכר - מסעדת פיטמאסטר בפתח תקווה. במקום ה-11 מסעדת מחניודה שממוקמת בשוק מחנה יהודה של השף אסף גרניט.
את העשירייה הראשונה פותחת מלגו ומלבר התל אביבית, כשמעלייה נמצאת מסעדת פסקדו, אחת ממסעדות הדגים הטובות והמוכרות בארץ הממוקמת באשדוד. במקום ה-8 - מסדעת מריפוסה בקיסריה, שביעית ממוקמת מסעדת אורי בורי המפורסמת מעכו, אחרי שנשרפה במבצע "שומר חומות". במקום ה-6 ללא ספק אחת מהמסעדות האיכותיות ביותר בישראל - מסעדת ג'ורג' וג'ון, שנמצאת במלון דריסקו שבתל אביב של השף תומר טל.
במקום ה-5 - מסעדת OCD של השף רז רהב, שמביאה עמה קונספט איכותי ויוקרתי שכמעט ולא הכרנו בישראל. במקום ה-4 נמצאת מסעדת טאייזו האגדית של השף יובל בן נריה, במקום ה-3 מסעדת משייה, שהייתה בעברו של השף יוסי שטרית והיום עושה שם חיל גדול השף גיא אריש, שממש המציא אותה מחדש וגרם לישראלים להסתער עליה שוב.
והגענו לרגעי ההכרעה: במקום השני ממוקמת מסעדת a, גם היא של השף יובל בן נריה, שפתח אותה לא מזמן עם קונספט של אוכל יפני פיוז'ן, כשבמקום הראשון נמצאת לא אחרת מאשר הבית התאילנדי, שהפכה כבר למוסד של אוכל תאילנדי בקרב הישראלים. קשה להסיק מסקנה אחת מהבחירות, אך דבר אחד בטוח - החך הישראלי התרגש נפלאות לאוכל האיסיאתי והוא רוצה עוד ועוד ועוד מזה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה