מדדים ומחקרים

רפאל מציגה את שיא כל הזמנים בהזמנות החברה

רפאל מפרסת את דו"ח הרבעון שלה ומציגה רווחים נאים וגידולים של עשרות אחוזים, בנוסף לכך החברה משלמת את במס הכלוא למדינה שהצטבר במשך יותר מעשור
מערכת ice | 
יואב הר-אבן מנכ"ל רפאל לשעבר (צילום דוברות רפאל)
חברת רפאל מפרסמת היום (רביעי) את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2022 שהסתיים ומציגה מכירות בהיקף של 2.940 מיליון שקלים. מדובר בעליה של כ- 36% מהרבעון המקביל. כמו כן רפאל מציגה רווח נקי של 169 מיליון שקלים. עוד עולה מהדו"ח שבתקופת הדו"ח רפאל שילמה מס מיוחד למדינת ישראל בסך של 223 מיליון שקלים בגין רווחים כלואים משנים קודמות.
בנוסף לכך רפאל מדווחים על היקף ההזמנות בשנת 2022 עומד עד כה על סך 10.366 מיליון שקלים וצבר ההזמנות שובר שיא של כל הזמנים ועומד על כ- 33 מיליארד שקלים. כמו כן היקף המכירות עד כה השנה עומד על כ-7.7 מיליארד שקלים, למול כ-6.6 מיליארד שקלים בתקופה המקבילה אשתקד (גידול של כ-  17%)  והרווח הנקי עומד על כ- 183 מיליון שקלים גידול של כ-13%. 
 
מנכ"ל רפאל, האלוף (במיל') יואב הר-אבן התייחס לדו"ח ואמר: "אנחנו מסכמים רבעון מוצלח עם פריצות דרך טכנולוגיות והישגים שיווקיים, לאומיים ובינלאומיים. המשך ההשקעה הרבה בשימור וגיוס כוח-אדם, השקעה במחקר ופיתוח יחד עם היערכות נכונה בנושאים השיווקיים והתפעוליים, מסייעים לנו לממש את היעדים והאתגרים הלאומיים והבינלאומיים הניצבים לפתחנו והם גם אלו שהביאו לתוצאות הכספיות המרשימות של הרבעון וזאת על אף המס המיוחד שרפאל משלמת בתקופה זו למדינת ישראל המשפיע על הרווח הנקי המוצג בדוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה