מדדים ומחקרים

נועה קירל ניצחה את נטפליקס: זה ההישג הגדול

הזמרת הישראלית מככבת בסדרה ששוברת שיאי צפייה בשירות הזרמת הווידאו הגדול בעולם; סדרה נוספת התברגה בצמרת של כל הזמנים
יאיר מור |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ גלגלצ)
בזמן שהיא מתכוננת לאירוויזיון, נועה קירל יכולה לצלצל בפעמונים על ניצחון אחר: העונה השנייה של "ג'יני וג'ורג'יה", שבפרק החמישי שלה מנוגן השיר "פעמון", היא הסדרה הנצפית ביותר בנטפליקס בסוף השבוע האחרון, גם בעולם וגם בישראל – ולא רק זה, אלא שהיא אחת הסדרות הנצפות ביותר בשירות בכל הזמנים, עם 180.5 מיליון שעות צפייה. זהו הנתון השישי בגובהו בהיסטוריה של נטפליקס לסוף השבוע הראשון של סדרה חדשה, כאשר מעליה רק "ונסדיי" (341 מיליון שעות), "דברים מוזרים 4" (287 מיליון שעות), "בית הנייר 5" (202 מיליון שעות), "דאהמר: מפלצת" (196 מיליון שעות) ועונה 2 של "ברידג'רטון" (193 מיליון שעות).
אבל לא רק סדרה אחת רשמה בסוף השבוע נתון גבוה באופן היסטורי: גם המיני-סדרה החדשה "קליידוסקופ", שרשמה 112 מיליון שעות צפייה ומדורגת במקום השני בשבוע החולף, התברגה במקום ה-15 של סופ"שי הפתיחה המוצלחים ביותר לסדרות בהיסטוריה של נטפליקס.
במקום השלישי בעולם "תהילת הנקמה" הקוריאנית, עם נתון מרשים של 82 מיליון שעות צפייה. בישראל היא כלל לא בעשירייה; במקום הרביעי בעולם והחמישי בישראל "ונסדיי", שממשיכה לרשום מספרים מרשימים בהחלט עם 81 מיליון צפיות בשבוע השביעי שלה בשירות; ובמקום החמישי בעולם עונתה השנייה של "מלכת הדרום", בכיכובה של קייט קסטיו.
 
עונתה השלישית של "אמילי בפריז" יורדת למקום השישי בעולם, אם כי בישראל היא עדיין במקום השלישי; עונתה הראשונה של "ג'יני וג'ורגי'ה" מגיעה למקום השביעי בעולם והשישי בישראל בעקבות "אפקט הקץ'-אפ"; עונה 2 של "בורדרלנד" במקום השמיני בעולם והעשירי בישראל (והעונה הראשונה במקום ה-14 בעולם); המיני-סדרה "המציצנית" במקום התשיעי בעולם והרביעי בישראל; ואת העשירייה העולמית סוגרת "הרכש החדש", שבישראל מדורגת במקום השביעי.
שתי סדרות שנכנסו לעשירייה העולמית הן "מיידוף – המפלצת מוול-סטריט" (מקום 8 אצלנו, 11 בעולם) ו"הפרת אמונים" (מקום 9 אצלנו, 16 בעולם).
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הבנתי
    סקרן 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    41 0
    הזרמת הוידאו זה 90fps או 120?
    סגור