מדדים ומחקרים

סקר מפתיע: רוב העובדים לא רוצים שבוע עבודה של 4 ימים

בסקר חדש בו השתתפו 1,000 עובדים ו-1,000 מעסיקים, עולה כי הרוב המוחץ של העובדים לא מעדיף יום עבודה של 4 ימים. וגם: מה הגורם מספר אחד לרצות לעזוב את מקום העבודה שלכם לטובת מקום עבודה אחר?
מערכת ice | 
משרד (צילום freepik)
עובד תמיד יסכים לקחת עוד כסף אם המעסיק יציע לו זאת, אבל תתפלאו, זה ממש לא הדבר הראשון שאכפת להם ממנו. בסקר שהוזמן על ידי "פורבס" בו השתתפו 1,000 עובדים ו-1,000 מעסיקים, עולה כי 40 אחוז מהמעסיקים אומרים שעובדים עוזבים את עבודתם כדי למצוא תפקיד שמציע הטבות טובות יותר לעובד.
וזה ממש לא נגמר כאן - על פי הסקר, 62% מהעסקים שינו את הצעות ההטבות שלהם לעובדים בשנה האחרונה. אז כמו שאמרנו, בניגוד למה שחושבים, משכורת היא לא הסיבה המרכזית בגללה עובדים רוצים לעזוב. רק 32% חושבים ששכר זו הסיבה הטובה ביותר לעזוב את העבודה, 26% מדברים על מגוון הטבות שונה, 22% עוזבים בגלל ניידות ומקום עבודה קרוב יותר, ורק 20% יעזבו למקום אחר בגלל גמישות של עבודה מהבית.
 
אבל המסקנה המפתיעה והמעניינת ביותר שעולה מהסקר היא כי הרוב המוחץ של העובדים שנשאלו אמרו שהם לא מעדיפים שבוע עבודה של 4 ימים, וכן מעדיפים שבוע של 5 ימים, כאשר דווקא עובדים מעל גיל 26 מעדיפים יותר את הנושא מאשר עובדים צעירים מתחת לגיל 26, בהפרש של פי שניים. למעשה, רק 12% מהצעירים מתחת לגיל 26 מעדיפים לעבוד 4 ימים בלבד בשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה