מדדים ומחקרים

עלייה של 15% בהזמנות באונליין בישראל: מי הרשת המובילה?

בחודש מרץ 2023 הייתה עלייה של 15% בכמות ההזמנות באונליין של ישראלים לעומת פברואר, וזו נובעת בעיקר בגלל הרכישות לקראת חג הפסח, וכן בגלל ההבדלים בימים בחודש
מערכת ice | 
רכישות באשראי (צילום vecteezy)
בחודש מרץ 2023 הייתה עלייה של 15% בכמות ההזמנות באונליין של ישראלים לעומת פברואר - כך עולה מהדירוג החודשי של שופ אנליטיקס וגלובס שפורסם היום (ראשון). הגידול נובע בעיקר בגלל הרכישות לקראת חג הפסח, וכן בגלל ההבדלים בימים בחודש, שכן חודש פברואר הינו החודש הקצר ביותר בשנה.
בדירוג אתרי האונליין ללא חנויות פיזיות, עלי אקספרס במקום הראשון עם כ־64% מסך ההזמנות בעשירייה המובילה, בדומה לחודש פברואר. שיין ואמזון במקום השני עם הפרש גדול מאוד ביחס לעלי אקספרס, עם 7% כל אחת. הרשימה כוללת שני אתרים ישראלים בלבד. BUYME מזנק למקום הרביעי, עם כ־4% מסך ההזמנות לעומת כ־2% בפברואר, בדיוק כמו נקסט שמסכם חודש מוצלח, אי ביי ובוקינג. 
 
אתר חברת התעופה ההונגרית Wizz Air יצא החודש מהעשירייה המובילה, אך ממשיך לבלוט במקום ה־11. מייד אחריו נמצא אתר עזריאלי (מקום 12) שבו רוכשים הישראלים בשמים, גיפט קארד, ריהוט לחצר, מוצרי תינוקות, ביגוד ספורט, מוצרי היגיינה ועוד.
בדירוג אתרי האונליין, של רשתות אופליין, בולט אתר סופר־פארם שממוקם במקום השני עם 21% מסך ההזמנות בעשירייה המובילה, וגידול של כ־10% במספר ההזמנות לעומת פברואר. שופרסל מוביל בראש עם 40%, KSP עם 12%, רמי לוי עם 10% בלבד, נספרסו ישראל עם 5%, זארה ואייס עם 3% כל אחת, טיב טעם, קסטרו ודלתא עם 2% כל אחת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה