מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: אייל גולן מודח מהמקום הראשון, נועה קירל מתפוצצת

עדן חסון מצליח להדיח את אייל גולן מרשימת האומנים המואזנים ביותר בספוטיפיי השבוע. "יוניקורן" של נועה קירל עולה למקום הראשון אחרי הופעה מרשימה באירוויזיון, ו"תיק קטן" של נס וסטילה מזנק בשבע מקומות עד למקום השני
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אריה לייב אברמס)
טלטלה ברשימת האומנים המואזנים ביותר בספוטיפיי השבוע: אייל גולן הודח מהמקום הראשון וירד למקום השני. את המקום הראשון והמכובד תפס עדן חסון שעלה לצמרת הטבלה הישר מהמקום השני. טונה יורד למקום השלישי וטיילור סוויפט נשארת יציבה במקום הרביעי. עומר אדם מזנק בשני מקומות וסוגר את הרשימה במקום החמישי.
את רשימת השירים המואזנים ביותר פותחת נועה קירל עם השיר "יוניקורן" שהצליחה לייצג אותנו בכבוד ולהגיע למקום השלישי בתחרות האירוויזיון. שלב הגמר של האירוויזיון התקיים אמש (שבת) בליברפול. "תיק קטן" של נס וסטילה מזנק בשבע מקומות ועולה ישירות למקום השני. "אהבה חולה" של פאר טסי נחלש במעט ויורד למקום השלישי. "אני פה" של אודיה ואושר כהן יורד בשני מקומות מהמקום השני אל המקום הרביעי, ואת הרשימה סוגר עדן חסון עם "עד שתבואי עד אליי" שמגיע למקום החמישי.

רשימת האלבומים המואזנים ביותר השבוע נשארת זהה כמו בשבוע שעבר וללא שינויים: "האמת" של אודיה נשאר במקום הראשון, "לירז" של סטטיק יציב מספר שבועות במקום השני ו"רדיו שטח" של פאר טסי מתייצב במקום השלישי. את שני המקומות האחרונים מאיישים "2023" של אייל גולן שנשאר במקום הרביעי, ו"מזרח פרוע" של טונה שסוגר את הרשימה השבוע במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה