מדדים ומחקרים

סקר חדש: מי המועמדת המובילה להחליף את מירב מיכאלי?

באופוזיציה עדיין מלקקים את הפצעים סביב האיחוד שהתפספס בין מרצ להעבודה ויש מי שכבר עשויים להתחמם על הקווים בזכות סקר מחמיא ושצריך להדאיג את היו"ר מיכאלי
דוד זולדן |  3
מרב מיכאלי, נעמה לזימי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
סקר מכון מדגם בשיתוף iPanel שפורסם ב"אולפן שישי" וב-N12 מגלה כי 22% בקרב מצביעי מפלגת העבודה סבורים שאפרת רייטן צריכה להחליף את יו"ר המפלגה מרב מיכאלי אם היא תפרוש.
מצביעי מפלגת העבודה נשאלו בסקר האם לדעתם מרב מיכאלי צריכה להתפטר. 41% השיבו כי היא צריכה להישאר, בעוד ש-39% סבורים כי עליה להתפטר. 20% ענו כי הם לא יודעים.
 
בקרב מצביעי מפלגת העבודה נשאלו עוד בתרחיש לפיו מרב מיכאלי תפרוש, מי צריך לעמוד בראש המפלגה. 21% ענו כי הם סבורים שאפרת רייטן צריכה להחליף את מיכאלי, אחריה בפער גדול נמצאת מקום 2 ברשימת המפלגה נעמה לזימי עם 12%. גלעד קריב ועומר בר לב נמצאים שניהם במקום האחרון עם 11% כל אחד.
סקר נוסף שאל גם את מצביעי מפלגת הליכוד מי לדעתם צריך להחליף את נתניהו ביום שאחרי: 22% השיבו כי שר הכלכלה ניר ברקת צריך להחליף את נתניהו אם יפרוש. 15% ענו כי ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, 9% השיבו ששר הביטחון יואב גלנט, 8% הצביעו לשר המשפטים יריב לוין ו-5% סבורים כי שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן מתאים לעמוד בראש המפלגה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לזימימ ורייטן = מפלה כמו במרץ (ל"ת)
    אריה 06/2023/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    כשלדעתם היא תטעה
    ואז יחליפו את רייטן 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מרב מיכאלי לא טעתה בהחלטתה לא להתאחד, יש כ"כ הרבה גורמים לכך שקמה הממשלה הנוכחית. נהי השמאל מזכיר בכי של פעוט שעדיין ל לא למד להתמודד, ובינתיים רק מאשים את הסביבה. הלימוד הנדרש: לפעמים מנצחים לפעמים מפסידים. עוד לימוד: העם אמר את דברו, ויש סיכוי שבבחירות הבאות העם יגיד אחרת. להאשים בלי הפסקה את מיכאלי ולהעניש אותה בהימנעות להצבעה לה - זאת טעות פאטלית שעלולה גם בבחירות הבאות להשאיר על כנה את הממשלה הנוכחית. תתבגרו.
    סגור
  • 1.
    מדהים שלא העיפו עדיין את הטיפשה הזאת מיכאלי (ל"ת)
    קסטנר 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור