מדדים ומחקרים

סקר: 43% מתנגדים לביטול עילת הסבירות ומה חשבו על "בית וגן"?

47% סבורים שמבצע ״בית וגן״ היה מבצע מוצלח, לעומת 21% שסבורים שהמבצע לא היה מוצלח. כמו כן, 36% השיבו כי ממשלת נתניהו ניהלה טוב יותר את המאבק בטרור ביהודה בשומרון, לעומת 33% שהשיבו כי ממשלת בנט - לפיד הייתה כזו
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על פי סקר של חדשות 13 ופרופ׳ קמיל פוקס, שפורסם הערב (רביעי) - 47% סבורים שמבצע ״בית וגן״ היה מבצע מוצלח, לעומת 21% שסבורים שהמבצע לא היה מוצלח. כמו כן, 36% השיבו כי ממשלת נתניהו ניהלה טוב יותר את המאבק בטרור ביהודה בשומרון, לעומת 33% שהשיבו כי ממשלת בנט - לפיד הייתה כזו.
כמו כן, 43% מהמשיבים מתנגדים לביטול עילת הסבירות לעומת 35% בעד. נוכח התקדמות החקיקה, 57% מהנשאלים מתנגדים לצעדים חריפים מצד המחאה, כמו חסימת נתב״ג, לעומת 31% שתומכים בצעדים חריפים של המחאה.
 
מבחינת מנדטים, במידה והבחירות היו נערכות היום, הליכוד והמחנה הממלכתי של בני גנץ היו זוכות במספר זהה של 26 מנדטים, כאשר יש עתיד של יאיר לפיד אחריהן עם 18. מבחינת מפת הגושים, הממשלה הנוכחית, שכזכור קיבלה 64 מנדטים בבחירות, על פי הסקר הזה מגיעה ל-56 מנדטים בלבד, כאשר הגוש הנגדי מגיע ל-60. מפלגת חד”ש-תע״ל נמצאת ביניהן עם 4 מנדטים. 
כזכור, בסקר של עיתון "מעריב" מיום שישי האחרון, בעריכתו של מנהל מכון פאנלס פוליטיקס ד”ר מנחם לזר, המחנה הממלכתי זכתה ל-28 מנדטים והליכוד ל-27.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה