מדדים ומחקרים

גל החום הקיצוני בדרך: בכמה עלה הביקוש למזגנים?

א.ל.מ. חשמל ודיגיטל מדווחת על עלייה של 50% במכירות מזגנים מצננים, מזגנים ניידים ומאווררי תקרה ומכריזה על מבצעים מיוחדים לקראת גל החום הקיצוני
מערכת ice | 
רשת א.ל.מ (צילום רן שאולי)
לקראת גל החום הקיצוני: א.ל.מ. חשמל ודיגיטל מדווחת על שיאי ביקושים של מוצרי מיזוג וצינון לבית. השרב הכבד והחריג מוביל את הישראלים לחפש פתרונות מיזוג, כאשר רשת א.ל.מ. חשמל ודיגיטל מדווחת על עלייה של 50% במכירות מזגנים מצננים, מזגנים ניידים ומאווררי תקרה.
גל החום הקיצוני במדינה, שצפוי להימשך ואף להתעצם במהלך הימים הקרובים ובשבוע הבא, מוביל את הישראלים לחפש פתרונות לקירור הבית. לקראת השרב הצפוי, א.ל.מ. חשמל ודיגיטל מדווחת על ביקושי שיא למוצרי מיזוג, קירור וצינון. ברשת מדווחים על עלייה חדה של 50 אחוז במכירת מזגנים, מצננים, מזגנים ניידים ומאוררי תקרה.
 
הביקוש הגדול ביותר לקראת גל החום הוא למזגנים של 1 כוח סוס, אשר לגביהם ניכרת עלייה של 150 אחוז מאז תחילת השבוע ולמכונות קרח, לגביהם נרשמה עלייה של 100 אחוז. בנוסף, מעדכנת הרשת על מבצעים מיוחדים לימים הקרובים בהם צפוי גם החום הקיצוני להימשך וביניהם: מזגני 1 כ"ס החל מ-990 שקל, מזגני 1.25 כ"ס החל מ-1,190 שקל ומזגני 2.5 כ"ס החל מ-3,190 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה