מדדים ומחקרים

נטע ברזילי שולטת, שרית חדד נעלמת | דירוג תחנות הרדיו

שבוע שני ברציפות נטע ברזילי נמצאת בפסגת דירוג השירים המושמעים ביותר בישראל. אייל גולן ממשיך לככב בפסגת האומנים המושמעים ביותר, אך שרית חדד נדחקת מחוץ לחמישייה הפותחת ומותירה אותה ללא נוכחות נשית
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום עידן ברזני, pexels, unsplash)
הדירוג השבועי של השירים והאומנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל כבר כאן, והוא לא מציג שינויים רבים. שבוע שני ברציפות נטע ברזילי נמצאת בפסגת דירוג השירים הישראלים המושמעים ביותר, אף שהיא נחלשת מעט. השיר EVERYTHING של ברזילי זוכה השבוע ל-158 השמעות. 

במקום השני עדן חסון בשיתוף פעולה עם דולי ופן בשיר "לאהוב אותך כל יום", שזוכה ל-151 השמעות. אגם בוחבוט נשארת במקום השלישי עם "אהובי" ו-143 השמעות. התקווה 6 במקום הרביעי עם השיר "הקב"ה יסדר ת'כל" ו-116 השמעות. ליאור נרקיס סוגר את הרשימה עם השיר "הוויסקי והיין" ו-116 השמעות בדומה לתקווה 6.
 
ברשימת השירים הבין-לאומיים המושמעים ביותר נמצא את קיילי מינוג והשיר PADAM PADAM שוב במקום הראשון, הפעם עם 65 השמעות. אוליביה רודריגו והלהיט של VAMPIRE נמצאים במקום השני עם 52 השמעות. לורין והשיר הזוכה באירוויזיון ממשיכים לככב במקום השלישי עם 37 השמעות. וואן ריפאבליק נמצאת במקום הרביעי עם השיר RUNAWAY ו-37 השמעות גם כן. דואה ליפה ושיר הנושא מהסרט "ברבי" סוגרים את הרשימה עם 32 השמעות.

ברשימת האומנים המובילים בישראל נמצא שוב את אייל גולן בפסגה עם 500 השמעות. עדן חסון חזק במקום השני עם 494 השמעות. עומר אדם נמצא במקום השלישי עם 403 השמעות, משה פרץ במקום הרביעי עם 333 השמעות, וליאור נרקיס סוגר את החמישייה עם 332 השמעות. מי שנדחקה הפעם למקום השישי ולא הותירה אישה אחת בחמישייה הפותחת היא שרית חדד.

ברשימת האומנים הבין-לאומיים הכי מושמעים נמצא את אלטון ג'ון במקום הראשון עם 114 השמעות. דייוייד גטה נשאר ברשימה במקום השני עם 112 השמעות. דואה ליפה זוכה הפעם ל-106 השמעות, קיילי מינוג ל-98 השמעות וחדשה לרשימה היא A.K.A PELLA עם 92 השמעות במקום החמישי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה